Авто

Стала відома вартість нового рамного позашляховика Tank 500

Share

Китайська компанія Great Wall розкрила прайс-лист нового позашляховика Tank 500. Цінник – від 335 тис. юанів (приблизно 1,5 млн гривень).

Флагманська версія Tank 500 може похвалитися мультимедійним комплексом з 14,6-дюймовим екраном, а для водія передбачена цифрова панель приладів з 12,3-дюймовим екраном. Також у списку опцій є чотиризонний клімат-контроль і передні крісла з електрорегулюваннями. Пасажири другого ряду можуть регулювати налаштування температури та інтенсивності обдування на 7-дюймовому екрані.

По центру передньої панелі розташовується стрілочний годинник з логотипом Tank , а більшість клавіш виконані з металу. Також варто відзначити, що нефіксований селектор АКПП прикрашає фактурну прозору набалдашник.

Спинки сидінь другого ряду можна регулювати кутом нахилу, а для зручності пасажирів передбачений підлокітник-трансформер. Крісла третього ряду мають функцію автоматичного складання. У топ-версії салон оздоблений двокольоровою шкірою, деревом та алюмінієм, є панорамний дах, «преміальна» аудіосистема Yanfei Lishi, автопарковник та матричні світлодіодні фари.

Tank 500 має дорожній просвіт 224 мм та здатний долати брід глибиною 800 мм. Довжина від бампера до бампера досягає 5070 міліметрів, ширина та висота – 1934 і 1905 міліметрів відповідно. Екстер’єр позашляховика прикрашають 18-дюймові колісні диски.

У рух автомобіль наводить безальтернативний 354-сильний 3,0-літровий V6, який поєднується з 9-ступінчастою АКП та системою повного приводу TOD. Передня підвіска незалежна, пружинна, а ззаду встановлено нерозрізний міст. Крім цього, є блокування міжколесних та міжосьового диференціалів, є знижувальна передача.

У китайських дилерів Great Wall новинка з’явиться у грудні, а наступного року не виключено експортних поставок. До нашого ринку Tank 500 теж може дістатися, але спочатку у нас з’явиться більш компактний та дешевий Tank 300 .

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Європі загрожує нова криза в автоіндустрії

Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…

20.11.2024

Який податок потрібно сплатити при продажу авто між фізичними особами

Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…

20.11.2024

Представлено оновлений Volvo V60 2025: опубліковано ціни та оснащення

Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…

20.11.2024

Експерти визначили найпроблемніші моделі Nissan

Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…

20.11.2024

Оновлений Kia Seltos 2025 вразив своїм зовнішнім виглядом

Напередодні ми розповідали про те, що Kia вивела на тести нове покоління кросовера Seltos. Машина…

20.11.2024

Bugatti побила рекорд швидкості для кабріолетів

Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…

19.11.2024