Volkswagen Polo Sedan першого покоління випускали з 2010 до 2020 року. Якщо рахувати від моделі 1975 року, то йдеться про п’яте покоління машини. Автомобіль отримав помірний дорожній просвіт, що підходить для російських доріг, а також цілком місткий багажник об’ємом 460 літрів. Крім того, у седана просторий для свого класу салон і сучасний дизайн, який не виглядає застарілим. Загалом це дуже витривала і надійна машина з міцною підвіскою та якісним лакофарбовим покриттям.
На вторинному ринку по Polo Sedan першого покоління вибір величезний. Можна придивлятися як до свіжіших, рестайлінгових версій, які почали випускати з 2015 року, так і раніше. При цьому варто відзначити, що умовного бюджету в 250 000 гривень не вистачить для покупки седана в моделі з 1,4-літровим турбомотором TSI і роботом DSG , а це, як показав час, досить надійне і динамічне поєднання. В іншому вибір не обмежений.
Експерт радить, при підборі Volkswagen Polo Sedan не купити варіант із недоопрацьованим 1,6-літровим мотором сімейства EA111 потужністю 85 або 105 к.с. Зустрічається цей двигун на автомобілях до 2013 року випуску. У таких версій седана стукали спідниці поршнів, через що відбувалася заміна цих поршнів на нові.
Найкраще звернути увагу на версії з 1,6-літровим агрегатом сімейства EA211 . Потужність таких двигунів 90 або 110 л. Ці мотори без проблем ходять понад 300 000 км. Коробку передач можна вибрати будь-яку – і “механіка”, і “автомат” не викликають нарікань. Тільки ось варіант з АКПП буде або дорожчим, або пробіг у седана з ним виявиться більше 200 000 кілометрів.