Змінюється політична та економічна ситуація в СРСР і в Україні змушувала керівництво Львівського автомобільного заводу шукати шляхи підвищення продажів випускаємих ним автобусів, а також напрямки розширення модельного ряду таких машин.
Так в 1993 році в порядку експерименту на автобус ЛАЗ-695 встановлювалися дизельні силові агрегати Д-6112 взяті від трактора Т-150. крім того, робилися такіж спроби установки дизеля 494Л використовуваного в армії. Крім того частина автобусів ЛАЗ-695Н комплектувалися дніпропетровським об’єднанням «ДніпроЛАЗавтосервіс» дизелями СМД-2307 виробництва заводу «Серп і Молот».
Однак найбільш успішними стали розробки «Міжнародного автоторгового об’єднання» (МАО) України. Саме по його замовленню на заводі була створена і запущена з 1995 року у виробництво дизельна модифікація названого автобуса – ЛАЗ-695Д. При цьому їй присвоїли навіть своє особисте ім’я – «Дана».
На машину встановлювався силовий агрегат Д-245.9 мінського виробництва. Даний автобус вироблявся серійно на ЛАЗі до 2001 року, а з 2003 року його виробництво перейшло Дніпродзержинському автобусному заводу. В даний час не випускається.
У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…
Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…
Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…
Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…
Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…
Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…
Leave a Comment