Змінюється політична та економічна ситуація в СРСР і в Україні змушувала керівництво Львівського автомобільного заводу шукати шляхи підвищення продажів випускаємих ним автобусів, а також напрямки розширення модельного ряду таких машин.
Так в 1993 році в порядку експерименту на автобус ЛАЗ-695 встановлювалися дизельні силові агрегати Д-6112 взяті від трактора Т-150. крім того, робилися такіж спроби установки дизеля 494Л використовуваного в армії. Крім того частина автобусів ЛАЗ-695Н комплектувалися дніпропетровським об’єднанням «ДніпроЛАЗавтосервіс» дизелями СМД-2307 виробництва заводу «Серп і Молот».
Однак найбільш успішними стали розробки «Міжнародного автоторгового об’єднання» (МАО) України. Саме по його замовленню на заводі була створена і запущена з 1995 року у виробництво дизельна модифікація названого автобуса – ЛАЗ-695Д. При цьому їй присвоїли навіть своє особисте ім’я – «Дана».
На машину встановлювався силовий агрегат Д-245.9 мінського виробництва. Даний автобус вироблявся серійно на ЛАЗі до 2001 року, а з 2003 року його виробництво перейшло Дніпродзержинському автобусному заводу. В даний час не випускається.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment