Зараз в автомобільному співтоваристві активно обговорюють обмеження швидкісного режиму і введення нових штрафів. На тлі цього, майже непоміченим, залишилося введення ще одного важливої заборони.
З 1 січня 2018 року торгівля бензинами та дизельним паливом стандарту Євро-4 потрапила під заборону. Відповідно до Технічного регламенту, заборона охоплює будь-які торгові операції.
Нагадаємо, паливний стандарт Євро-4 допускає вміст сірки в бензинах і ДП не більше 50 ppm, тоді як Євро-5 – не більше 10 ppm. Відповідно, це відбивалося і на вартості палива.
Згідно з офіційними даними, за 11 місяців 2017 року Україну було поставлено близько 240 тисяч т дизельного палива стандарту Євро-4, що становить 5% від загального обсягу поставок дизеля в Україну.*
Іспанська компанія EM&E Group та міжнародний оборонний холдинг EDGE підписали контракт про передачу технологій для…
Euro NCAP протестувала дві нові моделі, які скоро з'являться в Європі, - Mazda CX-5 та…
У Північній Америці BMW оголосила відкликання нових кросоверів X3 через помилку в програмному забезпеченні рульового…
Вартість нових автомобілів постійно зростає, і на тлі складної фінансової ситуації в Україні все менше…
Постачання Tesla Cybertruck 2026 у Північній Америці розпочалися наприкінці 2023 року, проте пікап не став…
Компанія Renault представила експериментальний електромобіль Filante Record 2025, який здатний проїхати до 1000 кілометрів на…
Leave a Comment