Зараз в автомобільному співтоваристві активно обговорюють обмеження швидкісного режиму і введення нових штрафів. На тлі цього, майже непоміченим, залишилося введення ще одного важливої заборони.
З 1 січня 2018 року торгівля бензинами та дизельним паливом стандарту Євро-4 потрапила під заборону. Відповідно до Технічного регламенту, заборона охоплює будь-які торгові операції.
Нагадаємо, паливний стандарт Євро-4 допускає вміст сірки в бензинах і ДП не більше 50 ppm, тоді як Євро-5 – не більше 10 ppm. Відповідно, це відбивалося і на вартості палива.
Згідно з офіційними даними, за 11 місяців 2017 року Україну було поставлено близько 240 тисяч т дизельного палива стандарту Євро-4, що становить 5% від загального обсягу поставок дизеля в Україну.*
Тривалий простій шкодить автомобілю і скорочує його ресурс. Багато водіїв думають, що залишаючи машину в…
Кросовери продовжують залишатися найпопулярнішим типом автомобілів завдяки практичності, зручності у використанні та керованості, що часто…
Хетчбек Volkswagen Polo став найкращим автомобілем для сімей у 2025 році за версією авторитетного британського…
Багатьох водіїв цікавить, чи можна змішувати бензин із різним октановим числом, особливо якщо потрібного палива…
У жовтні європейський авторинок продовжив рости: продажі нових автомобілів склали 1 091 904 одиниці, що на 4,9%…
Водії часто стикаються з незаконними діями поліції, і відеозапис може стати надійним способом захисту своїх…
Leave a Comment