Новий середньомоторний Chevrolet Corvette, який дебютував 2 роки тому, почав обростати новими версіями. Компанію базової моделі Corvette Stingray склав «заряджений» варіант Corvette Z06. Цей індекс вперше був використаний у 1963 році для опційного трекового пакета, хоча на постійній основі виконання Z06 з’явилося в гамі лише у 2000 році.
Колишній варіант Corvette Z06 мав нижневальний двигун V8 із приводним нагнітачем, але тепер концепція змінилася. Середньомоторний суперкар восьмого генерації оснащений повністю новим атмосферним мотором V8 моделі LT6 , який має по 2 верхні розподільні вали в кожній головці алюмінієвого блоку, «плоский» колінвал, а також систему змащення з сухим картером.
Цей двигун вже два роки обкатували на гоночних болідах Corvette C8.R , але тільки зараз встановили на дорожній автомобіль. Мотор робочим об’ємом 5,5 літра має короткохідну геометрію, а також обертається до 8600 об/хв, а ступінь стиснення – 12,5:1. Максимальна потужність досягає 670 л. при 8400 об/хв, момент, що крутить, — 623 Нм при 6300 об/хв. Для порівняння: нижневальний двигун LT2 робочим об’ємом 6,2 літра у базового Corvette крутиться тільки до 6600 об/хв і видає максимум 502 к.с., але тяги у нього все ж таки більше (637 Нм крутного моменту).
У нового Corvette Z06 восьмиступінчастий «робот» із двома зчепленнями залишився стандартним, але головна пара вкорочена. Заявлений час розгону до швидкості 60 миль на годину (97 км/год) лише 2,6 секунди. Базове оснащення спорткара включає електроннокероване блокування диференціала, а також адаптивні амортизатори Magnetic Ride та систему launch control для найбільш ефективного старту. При цьому підвіска машини переналаштована, передня колія стала ширшою на 30 мм, а задня – на 40 мм.
Встановлено на новий Z06 більші гальмівні диски (діаметром 370 мм — спереду та 380 мм — ззаду) та 6-поршневі передні механізми Brembo замість базових 4-поршневих. Стандартні шини Michelin Pilot Sport 4S ZP мають розмірність 275/30 ZR20 на передній осі і 345/25 ZR21 – на задній. Виконання Z06 має оригінальний передній обтічник з іншими повітрозабірниками, додаткові аеродинамічні елементи, регульований спойлер ззаду та «чотирьохстволку» випускної системи, а ширина кузова автомобіля збільшена на 94 мм. Салон новинки оздоблений вуглепластиком.
За доплату можна замовити пакет із індексом Z07 , з яким модель Corvette стане ще більш екстремальною. Він не торкається двигуна, зате включає ще більш агресивне налаштування шасі, габаритне антикрило на кормі, шини Michelin Sport Cup 2 R ZP і вуглець-керамічні гальма Brembo з дисками на 398 мм — спереду і 391 мм — ззаду. З подібним пакетом спорткар Corvette може розвинути максимальне бічне прискорення 1,22g, а притискна сила на швидкості 300 км/год досягає 333 кг замість 166 кг – у стандартного Z06.
Ще одна опція для новинки – це вуглепластикові колеса, які дозволяють зменшити безпружинні маси на 18,6 кг. Але навіть найбільш полегшений варіант Corvette Z06 з такими колесами та пакетом Z07 має споряджену масу 1561 кг проти 1530 кг у базової моделі. До речі, крім купе зі знімною панеллю даху, варіант Corvette Z06 запропонований у вигляді родстера зі складним верхом. У США продажі нових Chevrolet Corvette Z06 почнуться влітку наступного року, але ці машини також поставлятимуть на експорт, причому і в праворульному виконанні для Великобританії, Японії або Австралії. Ціни на новинку поки що не названі.