Представлений новий Chevrolet Corvette Z06 (ФОТО)

0
63

Новий середньомоторний Chevrolet Corvette, який дебютував 2 роки тому, почав обростати новими версіями. Компанію базової моделі Corvette Stingray склав «заряджений» варіант Corvette Z06. Цей індекс вперше був використаний у 1963 році для опційного трекового пакета, хоча на постійній основі виконання Z06 з’явилося в гамі лише у 2000 році.

Колишній варіант Corvette Z06 мав нижневальний двигун V8 із приводним нагнітачем, але тепер концепція змінилася. Середньомоторний суперкар восьмого генерації оснащений повністю новим атмосферним мотором V8 моделі LT6 , який має по 2 верхні розподільні вали в кожній головці алюмінієвого блоку, «плоский» колінвал, а також систему змащення з сухим картером.

Цей двигун вже два роки обкатували на гоночних болідах Corvette C8.R , але тільки зараз встановили на дорожній автомобіль. Мотор робочим об’ємом 5,5 літра має короткохідну геометрію, а також обертається до 8600 об/хв, а ступінь стиснення – 12,5:1. Максимальна потужність досягає 670 л. при 8400 об/хв, момент, що крутить, — 623 Нм при 6300 об/хв. Для порівняння: нижневальний двигун LT2 робочим об’ємом 6,2 літра у базового Corvette крутиться тільки до 6600 об/хв і видає максимум 502 к.с., але тяги у нього все ж таки більше (637 Нм крутного моменту).

У нового Corvette Z06 восьмиступінчастий «робот» із двома зчепленнями залишився стандартним, але головна пара вкорочена. Заявлений час розгону до швидкості 60 миль на годину (97 км/год) лише 2,6 секунди. Базове оснащення спорткара включає електроннокероване блокування диференціала, а також адаптивні амортизатори Magnetic Ride та систему launch control для найбільш ефективного старту. При цьому підвіска машини переналаштована, передня колія стала ширшою на 30 мм, а задня – на 40 мм.

Зараз читають  Представлений електричний кросовер Mitsubishi Airtreck

Встановлено на новий Z06 більші гальмівні диски (діаметром 370 мм — спереду та 380 мм — ззаду) та 6-поршневі передні механізми Brembo замість базових 4-поршневих. Стандартні шини Michelin Pilot Sport 4S ZP мають розмірність 275/30 ZR20 на передній осі і 345/25 ZR21 – на задній. Виконання Z06 має оригінальний передній обтічник з іншими повітрозабірниками, додаткові аеродинамічні елементи, регульований спойлер ззаду та «чотирьохстволку» випускної системи, а ширина кузова автомобіля збільшена на 94 мм. Салон новинки оздоблений вуглепластиком.

За доплату можна замовити пакет із індексом Z07 , з яким модель Corvette стане ще більш екстремальною. Він не торкається двигуна, зате включає ще більш агресивне налаштування шасі, габаритне антикрило на кормі, шини Michelin Sport Cup 2 R ZP і вуглець-керамічні гальма Brembo з дисками на 398 мм — спереду і 391 мм — ззаду. З подібним пакетом спорткар Corvette може розвинути максимальне бічне прискорення 1,22g, а притискна сила на швидкості 300 км/год досягає 333 кг замість 166 кг – у стандартного Z06.

Ще одна опція для новинки – це вуглепластикові колеса, які дозволяють зменшити безпружинні маси на 18,6 кг. Але навіть найбільш полегшений варіант Corvette Z06 з такими колесами та пакетом Z07 має споряджену масу 1561 кг проти 1530 кг у базової моделі. До речі, крім купе зі знімною панеллю даху, варіант Corvette Z06 запропонований у вигляді родстера зі складним верхом. У США продажі нових Chevrolet Corvette Z06 почнуться влітку наступного року, але ці машини також поставлятимуть на експорт, причому і в праворульному виконанні для Великобританії, Японії або Австралії. Ціни на новинку поки що не названі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.