Більшість легкових автомобілів комплектують системою переднього приводу. Повний привід, як правило, отримують позашляховики. Завдяки такому рішенню автомобіль з легкістю долає перешкоди і важкі дорожні умови. Але не кожен водій знає, як правильно їздити на повноприводному автомобілі.
Причиною неправильної експлуатації повнопривідних авто є нерозуміння принципів роботи системи. Повний привід буває постійним і підключається. Постійний повний привід відмінно себе показує на бездоріжжі, але абсолютно не підходить для міських доріг.
Система повного приводу забезпечує більше зчеплення з дорожнім покриттям і більш безпечне маневрування. Але забувати про обережність все одно не варто.
Їздити в місті на повноприводному автомобілі краще в режимі 2WD. Для нерівних і слизьких ділянок дороги краще переходити в режим 4WD. Експлуатація повнопривідного автомобіля в місті в режимі 4WD може привести до перегріву деяких деталей через гальмувань. Підвищення температури у вузлах призводить до швидкого зносу.
Різкі старти шкідливі для всіх автомобілів, і повнопривідні не виняток. Особливо це шкодить автоматичній коробці передач.
Часом водії переоцінюють можливості свого автомобіля і його можливості на дорозі в критичній ситуації. Звичайно, повний привід робить автомобіль більш стійким, але не гарантує повної безпеки. Крім того, більшу вагу машини збільшує гальмівний шлях.
Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…
Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…
Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…
Для багатьох автолюбителів купівля двох комплектів сезонної гуми на литих дисках здається ідеальним рішенням –…
В українських водіїв незабаром може з'явитися нова причина для занепокоєння - система штрафних балів. Це…
Японський ринок зустрічає нову версію Nissan Leaf 2026 - тепер це електричний кросовер , який…
Leave a Comment