Топ-10 кращих плагін-гібридних автомобілів бізнес-класу

0
211

Автомобілі з плагін-гібридними силовими установками стають все більш популярними. Вони екологічніше бензинових і дизельних машин і при цьому відрізняються невеликою витратою палива. Які плагін-гібридні моделі бізнес-класу счістаются кращими в 2021 році – читайте нижче в матеріалі, повідомляє РБК-Украина.

Плагін-гібриди швидко стають одними з найбільш масових авто на європейських дорогах, де податки на транспорт безпосередньо залежать від рівня шкідливих викидів в атмосферу. В Україні ця тенденція теж набирає обертів.

Результат посилення екологічних норм вже можна побачити в зростаючої популярності автомобілів бізнес-класу PHEV. Причому число таких моделей набагато вище, ніж увійшло в свіжий рейтинг.

1. Mercedes-Benz C300e

Mercedes C-Class останнього покоління W206 в версії PHEV отримав акумуляторну батарею, що вдвічі перевищує ємність багатьох його конкурентів – заявлений запас ходу по циклу WLTP становить майже 100 кілометрів.

Силова установка C300e складається з 2,0-літрового бензинового двигуна з турбонаддувом і електродвигуна потужністю 127 к.с. Цей S-клас в мініатюрі доступний як в кузові седан, так і в кузові універсал.

В Україні модель не представлена.

2. BMW 330e

Марка BMW стала першим брендом преміум-класу, який запропонував ринку переконливий представницький варіант PHEV у вигляді моделі 330e.

Cедан BMW 330e в новому поколінні поєднує в собі 2,0-літровий бензиновий турбомотор і електродвигун, встановлений перед коробкою передач, що робить управління ще більш відточеним. Володіючи сумарною потужністю до 288 к.с. автомобіль демонструє динаміку спорткара з чуйною трансмісією і плавним перемиканням передач.

В Україні ціни на модель стартують з 1 482 122 гривень.

3. Volvo V90 Recharge T6

Свої універсали з тим, що підключається гібридним силовим агрегатом Volvo запропонував набагато раніше, ніж більшість інших виробників, але свіжий V90 Recharge T6, без сумніву перевершив більшість конкурентів.

Автомобіль має скромну акумуляторну батарею на 11,6 кВт∙г, хоча виробник обіцяє і більш ємну батарею, що забезпечує як мінімум а це означає, що прямо зараз деякі конкуренти будуть йти далі тільки на електроенергії; хоча переглянута модель дуже скоро буде поставлятися з набагато більшою приводний батареєю, збільшуючи запас ходу на електриці за 80 кілометрів запасу ходу на електротязі.

Ще однією перевагою гібридного універсала Volvo є те, що його можна купити з системою повного приводу, чого не можна сказати про большистве конкурентів.

В Україні модель не представлена.

4. Peugeot 508 PSE

Ті, кому подобаються представницькі автомобілі з домішкою французького шарму, по достоїнству оцінять найостанніший варіант PEUGEOT PHEV: 508 Peugeot Sport Engineered. Це підключається гібрид з двома електромоторами, чотирма ведучими колесами і 355 силами сумарної потужності. Незважаючи на 40-кілометровий запас ходу на електриці, цей автомобіль – довгоочікуваний ковток свіжого повітря в сегменті симпатичних моделей PHEV.

В Україні модель не представлена.

5. BMW 545e xDrive

На відміну від 530E, цей підключається гібрид 5-ої серії поєднується з чудовою 3,0-літровою рядною “турбошiсткой” і електромотором, сумарно розвиваючими 388 л. В тільки дальність ходу на чистій електротязі не перевищує тільки дальність дії до 55 кілометрів.

Але козир 545e в тому, що він управляється з типовою для BMW точністю і балансом – незважаючи на додаткову вагу його електрифікованої трансмісії.

В Україні модель не представлена.

6. Skoda Superb iV

Останнім часом Skoda, намагається змінити сприйняття свого бренду, представивши на ринку підключаються гібридів модель за помірну ціну. У Superb iV використовується силовий агрегат, з яким добре знайомі водії Volkswagen Passat GTE.

Упакувавши його в більший сімейний автомобіль, який пропонується за нижчою ціною, чехи зробили напрочуд пристойну машину. Тим більше, що це перший підключається гібрид Skoda. Він не обіцяє захоплюючих відчуттів від водіння і не перевантажений шикарними бортовими технологіями, а їде і управляється майже так само, як і будь-який інший Superb. Що теж цінно.

Незважаючи на те, що акумулятор з’їдає частину багажного простору, у хетчбека все ще залишається 485 літрів, а в універсалі ще більше. Запас ходу на електриці заявлений на рівні 56 кілометрів. Якщо ви шукаєте місткий і економічний варіант PHEV, то далі можете не читати.

В Україні модель не представлена.

7. Mercedes-Benz E300de

Mercedes – єдиний гравець в сегменті PHEV, що пропонує поєднання дизельного двигуна і електромотора. Ще однією перевагою є те, що E300de пропонується в двох кузовах седан і універсал.

Правда, запас ходу на чистій електротязі складає всього 48 кілометрів. Але інтелектуальне управління живленням дозволяє оптимально реціркуліровать гальмівну енергію, а управління досить гостре для двотонного автомобіля.

В Україні ціни на модель стартують з 1 602 895 гривень.

8. Volkswagen Arteon eHybrid

Volkswagen Arteon зазнав фейсліфтінг в кінці 2020 року і тепер пропонує вибір між фастбека і універсалом з тим, що підключається гібридом. В установці eHybrid використовується поширена комбінація 1,4-літрового бензинового двигуна TSI і 113-сильного електромотора, причому тільки з переднім приводом – так що це не найшвидший PHEV на ринку.

Тим не менш, він досить сучасний і добре керований, а заявлений запас ходу по WLTP становить від 56 до 60 кілометрів (залежно від типу кузова).

В Україні модель не представлена.

9. Volvo S60 Polestar Engineered

Цей виключно красивий автомобіль отримав силову установку з тим, що підключається гібридом сумарно розвиваючи 400 кінських сил. Як і у випадку з V90, сімейство S60 PHEV має скоро оновитися, однак і в нинішньому вигляді залишається цікавим, але в кінцевому підсумку нішевим вибором.

В Україні модель не представлена.

10. Peugeot 508 Hybrid 225

Бензиново-електричний 508, доступний в кузовах седан або універсал SW, є однією з декількох моделей PHEV від родинних брендів Peugeot, Citroën, Vauxhall і DS, які вийшли на ринок приблизно в один і той же час. І цілком природно, що всі вони оснащуються приблизно однаково: 1,6-літровий бензиновий турбомотор приводить в рух передні колеса з деякою допомогою електродвигуна. У деяких моделях встановлюється ще один електродвигун на задній осі, забезпечуючи повний привід і додаткову динаміку.

З додаткових особливостей відзначимо 50 км запасу ходу на електротязі і можливість вибору передач за допомогою підрульових пелюсток.

В Україні модель не представлена.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.