Genesis показала електричний GV60 зі сканером особи і супершвидкої зарядкою
Share
Преміальна марка Genesis, що належить Hyundai, представила електричний кросовер GV60 з швидкою зарядкою до 80% за 18 хвилин, спеціальним режимом дріфту, системою розпізнавання особи водія та сканером пальця для запуску двигуна.
Машина побудована на платформі E-GMP – вона лежить в основі Hyundai Ioniq 5 і Kia EV6. У Genesis GV60 три модифікації, але в кожної однаковий комплект батарей ємністю 77.4 кВт ∙ г, який може заряджатися на терміналах з напругою 800 вольт і потужністю 350 кВт: на заповнення запасу енергії з 10 до 80% потрібно всього 18 хвилин.
Двигун задньопривідної моделі видає 228 к.с. і 350 Нм крутного моменту, а запас ходу складає 451 км. Повнопривідний варіант потужніший – 318 к.с. і 605 Нм, що скоротило дальність їзди без підзарядки до 400 км.
Найпотужніша комплектація називається Performance Model. Власник такої отримує силову установку, що дає 435 к.с. і 605 Нм, а також функцію Boost, яка на десять секунд може підвищити потужність і крутний момент до 490 к.с. і 700 Нм. У такому режимі кросовер може розганятися до 100 км / год за чотири секунди. Запас ходу менше – близько 370 км.
В оснащення увійшли адаптивна підвіска, системи шумозаглушення в салоні і імітації звуку руху, диски розміром від 19 до 21 дюйма, аудіосистема Bang & Olufsen з 17 динаміками і вісім подушок безпеки, включаючи центральну, яка надувається між передніми кріслами.
Габарити такі: 4515, 1890 і 1 580 міліметрів в довжину, ширину і висоту відповідно при колісній базі 2900 міліметрів. Однією з фішок кросовера став режим дріфту – в повнопривідних конфігураціях передній може відключатися.
На дверях встановлена інфрачервона камера Face Connect, яка дізнається власника автомобіля і автоматично відкриває двері, розблокує запалювання і рульову колонку. Щоб запустити двигун, досить прикласти палець до сканера, який розміщений на консолі між передніми сидіннями.
У Південній Кореї Genesis GV60 надійде в продаж 10 листопада. Ціни починаються от 59 900 000 вон (майже 1.5 млн гривень), за повнопривідну версію доведеться віддати 64 590 000 вон (приблизно 1.7 млн гривень), а топова комплектація обійдеться в 69 750 000 (майже 2 млн гривень).
Специфікації і ціни для Європи компанія поки не розкриває. Там продажі стартують тільки в наступному році.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Скарбик Павло
Головний редактор видання UaMotors.
Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.
Leave a Comment