Genesis показала електричний GV60 зі сканером особи і супершвидкої зарядкою

0
28

Преміальна марка Genesis, що належить Hyundai, представила електричний кросовер GV60 з швидкою зарядкою до 80% за 18 хвилин, спеціальним режимом дріфту, системою розпізнавання особи водія та сканером пальця для запуску двигуна.

Машина побудована на платформі E-GMP – вона лежить в основі Hyundai Ioniq 5 і Kia EV6. У Genesis GV60 три модифікації, але в кожної однаковий комплект батарей ємністю 77.4 кВт ∙ г, який може заряджатися на терміналах з напругою 800 вольт і потужністю 350 кВт: на заповнення запасу енергії з 10 до 80% потрібно всього 18 хвилин.

Двигун задньопривідної моделі видає 228 к.с. і 350 Нм крутного моменту, а запас ходу складає 451 км. Повнопривідний варіант потужніший – 318 к.с. і 605 Нм, що скоротило дальність їзди без підзарядки до 400 км.

Найпотужніша комплектація називається Performance Model. Власник такої отримує силову установку, що дає 435 к.с. і 605 Нм, а також функцію Boost, яка на десять секунд може підвищити потужність і крутний момент до 490 к.с. і 700 Нм. У такому режимі кросовер може розганятися до 100 км / год за чотири секунди. Запас ходу менше – близько 370 км.

В оснащення увійшли адаптивна підвіска, системи шумозаглушення в салоні і імітації звуку руху, диски розміром від 19 до 21 дюйма, аудіосистема Bang & Olufsen з 17 динаміками і вісім подушок безпеки, включаючи центральну, яка надувається між передніми кріслами.

Габарити такі: 4515, 1890 і 1 580 міліметрів в довжину, ширину і висоту відповідно при колісній базі 2900 міліметрів. Однією з фішок кросовера став режим дріфту – в повнопривідних конфігураціях передній може відключатися.

На дверях встановлена ​​інфрачервона камера Face Connect, яка дізнається власника автомобіля і автоматично відкриває двері, розблокує запалювання і рульову колонку. Щоб запустити двигун, досить прикласти палець до сканера, який розміщений на консолі між передніми сидіннями.

У Південній Кореї Genesis GV60 надійде в продаж 10 листопада. Ціни починаються от 59 900 000 вон (майже 1.5 млн гривень), за повнопривідну версію доведеться віддати 64 590 000 вон (приблизно 1.7 млн гривень), а топова комплектація обійдеться в 69 750 000 (майже 2 млн гривень).

Специфікації і ціни для Європи компанія поки не розкриває. Там продажі стартують тільки в наступному році.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.