Авто

Електричний седан Hyundai Ioniq 6 помічений напередодні дебюту в 2022 році

Фотошпигуни відзняли новий електричний седан Hyundai Ioniq 6 під час випробувань напередодні його очікуваного запуску в 2022 році. Новий Ioniq 6 буде конкурувати з Tesla Model 3, а також прагнути заманити покупців таких моделей, як Skoda Octavia.

Як і всі останні електромобілі Hyundai, Ioniq 6 буде заснований на модульній архітектурі E-GMP. Він працює від 800-вольтової електричної системи і може заряджатися від станції потужністю до 350 кВт, що означає, що акумулятор може забезпечити запас ходу до 100 км всього за п’ять хвилин. 

Ми очікуємо, що Ioniq 6 отримає той же вибір батарей і електродвигунів, що і Ioniq 5. Таким чином, найдешевша версія повинна поставлятися з акумуляторною батареєю на 58 кВт і одним двигуном потужністю 168 к.с., встановленим на задній осі.

Флагманська модель отримає акумуляторну батарею на 73 кВтг і додатковий електродвигун для передньої осі, що забезпечує повний привід і потужність 301 к.с. Десь в середині лінійки буде також варіант з одним двигуном потужністю 215 к.с., який використовує ту ж батарею на 73 кВт / год.

Незважаючи на те, що автомобілі мають ідентичну основу, запас ходу може збільшитися в порівнянні з Ioniq 5. одномоторний версія хетчбека потужністю 215 к.с. і 73 кВт / год може проїхати 483 км.

Судячи з цих зображень, Ioniq 6 буде довшим, ніж Ioniq 5, при цьому більший корпус принесе більше місця в багажнику і на другому ряду. Його стиль також буде відходом від квадратної мови дизайну 5-го покоління, оскільки в якості відправної точки седан використовує концепцію Prophecy.

Під камуфляжм ми очікуємо побачити такий же вигнутий обтічну передню частину і трапецієподібні фари, як і у концепт-кара. Hyundai також зберіг форму даху концепту у вигляді півмісяця, хоча задня частина була піднята, ймовірно, в інтересах збереження практичного багажника.

Однак це не буде повністю чужим бренду дизайном, оскільки Hyundai зберегла деякі елементи стилю Ioniq 5. Придивившись, ви можете розглядати пару точково-матричних задніх ліхтарів в ретро-стилі.

Інтер’єр в більшому мірою має спільні риси, оскільки покупці отримають ту ж 12,3-дюймову цифрову приладову панель, підключену до інформаційно-розважальну систему такого ж розміру. Ми очікуємо, що пристрій також буде встановлено на настільки ж мінімалістською приладової панелі.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Euro NCAP посилює стандарти безпеки: автовиробників змусять повернути кнопки в салони

У Європі рейтинги безпеки Euro NCAP уже давно стали невід’ємною частиною вибору автомобіля — майже…

22.10.2025

Як уникнути незаконного покарання за керування у стані сп’яніння

Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…

21.10.2025

Топ-5 бізнес-седанів, які не вбиваються навіть через 10 років

Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…

21.10.2025

Як безпечно збільшити кліренс автомобіля: поради та реальні витрати

Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…

21.10.2025

Перші спекулятивні Mazda 3 рендери показують агресивний дизайн

Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…

21.10.2025

Топ-7 найзагадковіших жестів водіїв, які варто знати всім

На дорогах водії часто користуються різними жестами, щоб обмінюватися інформацією, уникати непорозумінь і підтримувати порядок…

21.10.2025