Електричний седан Hyundai Ioniq 6 помічений напередодні дебюту в 2022 році

Стратегія електрифікації Hyundai стрімко розвивається, і Ioniq 6 повинен стати новим конкурентом Tesla Model 3.

0
303

Фотошпигуни відзняли новий електричний седан Hyundai Ioniq 6 під час випробувань напередодні його очікуваного запуску в 2022 році. Новий Ioniq 6 буде конкурувати з Tesla Model 3, а також прагнути заманити покупців таких моделей, як Skoda Octavia.

Як і всі останні електромобілі Hyundai, Ioniq 6 буде заснований на модульній архітектурі E-GMP. Він працює від 800-вольтової електричної системи і може заряджатися від станції потужністю до 350 кВт, що означає, що акумулятор може забезпечити запас ходу до 100 км всього за п’ять хвилин. 

Ми очікуємо, що Ioniq 6 отримає той же вибір батарей і електродвигунів, що і Ioniq 5. Таким чином, найдешевша версія повинна поставлятися з акумуляторною батареєю на 58 кВт і одним двигуном потужністю 168 к.с., встановленим на задній осі.

Флагманська модель отримає акумуляторну батарею на 73 кВтг і додатковий електродвигун для передньої осі, що забезпечує повний привід і потужність 301 к.с. Десь в середині лінійки буде також варіант з одним двигуном потужністю 215 к.с., який використовує ту ж батарею на 73 кВт / год.

Незважаючи на те, що автомобілі мають ідентичну основу, запас ходу може збільшитися в порівнянні з Ioniq 5. одномоторний версія хетчбека потужністю 215 к.с. і 73 кВт / год може проїхати 483 км.

Судячи з цих зображень, Ioniq 6 буде довшим, ніж Ioniq 5, при цьому більший корпус принесе більше місця в багажнику і на другому ряду. Його стиль також буде відходом від квадратної мови дизайну 5-го покоління, оскільки в якості відправної точки седан використовує концепцію Prophecy.

Під камуфляжм ми очікуємо побачити такий же вигнутий обтічну передню частину і трапецієподібні фари, як і у концепт-кара. Hyundai також зберіг форму даху концепту у вигляді півмісяця, хоча задня частина була піднята, ймовірно, в інтересах збереження практичного багажника.

Однак це не буде повністю чужим бренду дизайном, оскільки Hyundai зберегла деякі елементи стилю Ioniq 5. Придивившись, ви можете розглядати пару точково-матричних задніх ліхтарів в ретро-стилі.

Інтер’єр в більшому мірою має спільні риси, оскільки покупці отримають ту ж 12,3-дюймову цифрову приладову панель, підключену до інформаційно-розважальну систему такого ж розміру. Ми очікуємо, що пристрій також буде встановлено на настільки ж мінімалістською приладової панелі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.