Хенрік Фіскер використав виставку CES 2018 для того, щоб продемонструвати серійний екземпляр свого електромобіля преміум-класу Fisker Emotion.
Основні характеристики моделі, включаючи карбоново-алюмінієвий кузов, повний привід, максимальну швидкість в 260 км/год і запас ходу в 640 км були відомі раніше, проте фінальна версія електричного суперкара демонструється вперше.
Сумарна потужність електродвигунів Fisker Emotion становить 780 к.с., що дозволяє йому розганятися до 260 км/год, набираючи перші 100 км/год менш, ніж за 3 секунди. Місткість батарей становить вражаючі для легкового автомобіля 143 кВт*год, а для зручності пересування доступна ще й швидкісна зарядка.
На відміну від того ж Porsche Mission E, який під час перетворення з концепту в передсерійну версію втратив специфічні задні двері, Fisker Emotion зберіг двері-метелики. Відкрити їх можна вручну або за допомогою смартфона, при цьому кожні двері оснащена сенсорами, що стежать за безпекою процесу відкривання.
Петлі передніх дверей розміщені біля основи передніх стійок, вони відкриваються вперед і вгору, а ось задні відкидаються вгору і назад, полегшуючи посадку в салон пасажирам заднього ряду. При цьому чотиримісний автомобіль зберіг середню стійку, так що за жорсткість кузова і безпеку можна не переживати.
Вся приладова панель зроблена цифровою, при цьому водій отримує доступ відразу до трьох екранів – основного з приладами (за кермом), вигнутого для управління мультимедіа-контентом (в торпеді) і додаткового (центральна консоль збоку від водійського місця). Не забуті й задні пасажири, для яких додатково пропонується вигнутий 27-дюймовий монітор у версії Chauffeur Edition.
Електромобіль оснащується п’ятьма лідарами, камерами та іншими елементами, достатніми для реалізації безпілотного управління четвертого рівня. Програмне забезпечення Fisker забезпечує класифікацію об’єктів на дорозі в режимі реального часу, скорочуючи час автоматичної реакції на зміни дорожньої ситуації до мінімуму.
Серійне виробництво електромобілів Fisker Emotion стартує в США в 2019 році, продажі почнуться через рік, при цьому початкова версія оцінена в $ 129 900, а щоб отримати її одним з перших, досить залишити попереднє замовлення і внести заставу в $ 2000.
Також на стенді компанії Fisker демонструють прототип “ідеального” твердотілого акумулятора, який зможе забезпечувати запас ходу близько 800 км, заряджаючись до 100% всього за хвилину. Поява комерційної версії цієї технології в реальних електромобілях очікується не раніше 2020 року.