Авто

Електричний Opel Astra-e надійде в продаж 2023 році

Opel запускає нову Astra не тільки з двома плагін-гібридними силовими агрегатами, а й зі звичайними бензиновими і дизельними двигунами. З 2023 року Opel представить повністю електричну модель Astra-e.

Новий Opel Astra представили в липні. Тоді Opel висунув на перший план шосте покоління, хоча залишив без уваги лінійку силових агрегатів, з якими буде доступна новинка. Однак щойно Opel оголосив, що Astra спочатку вийде на ринок з двома бензиновими, дизельним і двома плагін-гібридними силовими агрегатами. Перші замовлення можуть бути розміщені в жовтні. Потім була озвучена важлива новина: з 2023 року лінійка буде розширена за рахунок повністю електричної Astra-e.

Наймолодший Opel Astra є технічним братом Peugeot 308 третього покоління і другого покоління DS 4. Peugeot вказала, як і DS щодо DS 4 раніше, що платформа нового Peugeot 308 підходить для повністю електричної версії автомобіля, але тоді його ще не було в проекті.

Трохи пізніше стало ясно, що Peugeot зайнятий розробкою електричного 308, а компанія DS недавно оголосила про прибуття повністю електричного DS 4. У цьому відношенні поява Opel Astra-e не є чимось несподіваним. Більш того, воно стане дуже бажаним доповненням лінійки. Крім того, Opel також заявив, що має намір поставляти електромобілі в Європу з 2028 року.

Поки що рано говорити про технічні характеристики, так як Astra-e чи не з’явиться у дилерів до 2023 року. У тому ж році материнська компанія Stellantis представить платформу eVMP, модульну електричну базу для автомобілів C- і D-сегментів, яка може вмістити моделі з акумуляторними блоками від 60 до 100 кВт-год.

Теоретично Opel може піти тим самим шляхом, що і Renault, з сімейством Megane і новим Megane E-Tech Electric. Остання являє собою модель з повністю електричним приводом, яка стоїть на власній платформі і технічно не має нічого спільного з існуючими Megane. Однак ми можемо вважати, що Stellantis просто використовував вдосконалену платформу EMP2 для електричних Opel Astra, Peugeot 308 і DS 4, яка також служить основою для звичайних моделі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025