Opel запускає нову Astra не тільки з двома плагін-гібридними силовими агрегатами, а й зі звичайними бензиновими і дизельними двигунами. З 2023 року Opel представить повністю електричну модель Astra-e.
Новий Opel Astra представили в липні. Тоді Opel висунув на перший план шосте покоління, хоча залишив без уваги лінійку силових агрегатів, з якими буде доступна новинка. Однак щойно Opel оголосив, що Astra спочатку вийде на ринок з двома бензиновими, дизельним і двома плагін-гібридними силовими агрегатами. Перші замовлення можуть бути розміщені в жовтні. Потім була озвучена важлива новина: з 2023 року лінійка буде розширена за рахунок повністю електричної Astra-e.
Наймолодший Opel Astra є технічним братом Peugeot 308 третього покоління і другого покоління DS 4. Peugeot вказала, як і DS щодо DS 4 раніше, що платформа нового Peugeot 308 підходить для повністю електричної версії автомобіля, але тоді його ще не було в проекті.
Трохи пізніше стало ясно, що Peugeot зайнятий розробкою електричного 308, а компанія DS недавно оголосила про прибуття повністю електричного DS 4. У цьому відношенні поява Opel Astra-e не є чимось несподіваним. Більш того, воно стане дуже бажаним доповненням лінійки. Крім того, Opel також заявив, що має намір поставляти електромобілі в Європу з 2028 року.
Поки що рано говорити про технічні характеристики, так як Astra-e чи не з’явиться у дилерів до 2023 року. У тому ж році материнська компанія Stellantis представить платформу eVMP, модульну електричну базу для автомобілів C- і D-сегментів, яка може вмістити моделі з акумуляторними блоками від 60 до 100 кВт-год.
Теоретично Opel може піти тим самим шляхом, що і Renault, з сімейством Megane і новим Megane E-Tech Electric. Остання являє собою модель з повністю електричним приводом, яка стоїть на власній платформі і технічно не має нічого спільного з існуючими Megane. Однак ми можемо вважати, що Stellantis просто використовував вдосконалену платформу EMP2 для електричних Opel Astra, Peugeot 308 і DS 4, яка також служить основою для звичайних моделі.