Автомеханік назвав головні помилки водіїв при користуванні АКПП

Час читання: < 1 хв.
Автомеханік назвав головні помилки водіїв при користуванні АКПП

Автомобілі з автоматичними коробками передач поступово витісняють машини з “механікою”. Сьогодні все більше моделей отримують роботизовані КПП або варіатори. Проте багато водіїв досі неправильно користуються такими коробками.

Неправильна експлуатація автомата, робота чи варіатора може призвести до дорогого ремонту. Одна з головних помилок – віра в те, що такі коробки не потребують обслуговування. Деякі виробники навіть роблять КПП без зливної пробки чи горловини для оливи, але це не означає, що їх не треба обслуговувати. Будь-яка коробка передач має свій регламент заміни рідини.

Реклама

Ще одна поширена помилка – ігнорування прогріву трансмісії. Багато хто думає, що коробка гріється на місці, як двигун. Насправді робочої температури вона досягає вже під час руху. Тому в перші 3-4 кілометри не варто різко розганятися та давати великі оберти.

Також водії часто помиляються на світлофорах, перемикаючи селектор у Parking або Neutral. Для автомата, робота чи варіатора це не потрібно і навіть шкодить, бо зайвий раз зношує механізми. Коли авто стоїть і водій тримає ногу на гальмі, навантаження з коробки вже знімається. У дорогих авто є функція Auto Hold – вона сама блокує колеса під час зупинки.

Ще один важливий момент – перемикання з Drive на Reverse і навпаки. У машинах з автоматичною коробкою це потрібно робити тільки після повної зупинки. Інакше можна пошкодити трансмісію.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення