Авто

Назвали 5 кросоверів з вічною підвіскою

Відкриває рейтинг Hyundai ix35 . Маючи в розпорядженні пів мільйона гривень можна знайти практично всі модифікації моделі – з механікою і автоматом, 4×4 і з рідкісним у нас дизелем (до речі, непоганим). Підвіска машини вкрай надійна, але серед частих проблем можна виділити невеликий ресурс пиляків, стійок стабілізатора і задніх сайлентблоков. Частина проблем була вирішена до 2012 року, а тому рекомендується вибирати екземпляри 2013-2014 років з пробігами 80-90 тис. кілометрів.

Японський Mitsubishi ASX має вкрай надійну підвіску, якщо не брати до уваги стійки і втулки стабілізаторів, які при регулярній їзді по трясучий поверхнях стають витратні матеріали. Після 120-150 тис. Кілометрів пробігу може знадобитися заміна сайлентблоков, запресованих в важелі і амортизаторів. Серед двигунів краще вибирати 1,8- і 2,0-літрові агрегати, а ось 114-сильний 1,6 не можна назвати безпроблемним.

За пів мільйона гривень можна придбати рестайлінговий Volkswagen Tiguan першої генерації 2012-2013 років. Практично всі комбінації «мотор-коробка» доступні, так само як і повний привід. Пробіги в діапазоні 70-110 тисяч км. Фахівці радять вибирати моделі з перевіреним 2,0-літровим двигуном в поєднанні з АКПП Aisin. До підвісці же питань немає, і її часто називають близькою до ідеальної – в тому числі по керованості. Всі елементи служать 100-150 тисяч км, навіть в задній багаторичажка.

Вкрай популярний Renault Duster має дуже надійну підвіскою. Слабкими місцями можна назвати втулки і стійки стабілізатора, а в іншому проблем не буде 80-100 тис. Кілометрів. Звичайно, по оснащенню Duster далеко не чемпіон, зате дуже приємні ціни. За мільйон віддають зовсім свіжі машини 2-4 років з пробігами менше 50 тисяч. Серед двигунів краще вибрати не самий потужний, але надійний 1,6-літровий варіант, адже він менш вимогливий, ніж дволітровий. У дизеля 1.5 занадто чутлива паливна апаратура – літр лівої солярки може засудити форсунки.

Очолив рейтинг Suzuki Grand Vitara . Вкрай надійний і невибагливий автомобіль з мінімумом нарікань до підвіски. У всіх коробок передач репутація прекрасна. З моторів краще уникати примхливого 1.6, віддавши перевагу масовим 2.0 або 2.4. Проблем з даними двигунами не особливо багато і їх ресурс може йти далеко за 300 тисяч км.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автоексперт пояснив, як часто взимку потрібно мити машину

При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…

10.12.2025

Toyota зберігає лідерство на світовому авторинку у 2025 році

У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…

10.12.2025

Новий Nissan Versa 2027 помічений на дорозі (ФОТО)

Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…

10.12.2025

Поліцейський пояснив, які авто зупиняють найчастіше та чому

Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…

10.12.2025

ЄС готує дешеві електромобілі без зайвих опцій

У ЄС можуть з'явитися недорогі електромобілі без частини обов'язкових систем безпеки. Чиновники розглядають таку ідею,…

10.12.2025

Названо спосіб, який прискорить прогрівання будь-якого двигуна

Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…

09.12.2025