Авто

Назвали 5 кросоверів з вічною підвіскою

Відкриває рейтинг Hyundai ix35 . Маючи в розпорядженні пів мільйона гривень можна знайти практично всі модифікації моделі – з механікою і автоматом, 4×4 і з рідкісним у нас дизелем (до речі, непоганим). Підвіска машини вкрай надійна, але серед частих проблем можна виділити невеликий ресурс пиляків, стійок стабілізатора і задніх сайлентблоков. Частина проблем була вирішена до 2012 року, а тому рекомендується вибирати екземпляри 2013-2014 років з пробігами 80-90 тис. кілометрів.

Японський Mitsubishi ASX має вкрай надійну підвіску, якщо не брати до уваги стійки і втулки стабілізаторів, які при регулярній їзді по трясучий поверхнях стають витратні матеріали. Після 120-150 тис. Кілометрів пробігу може знадобитися заміна сайлентблоков, запресованих в важелі і амортизаторів. Серед двигунів краще вибирати 1,8- і 2,0-літрові агрегати, а ось 114-сильний 1,6 не можна назвати безпроблемним.

За пів мільйона гривень можна придбати рестайлінговий Volkswagen Tiguan першої генерації 2012-2013 років. Практично всі комбінації «мотор-коробка» доступні, так само як і повний привід. Пробіги в діапазоні 70-110 тисяч км. Фахівці радять вибирати моделі з перевіреним 2,0-літровим двигуном в поєднанні з АКПП Aisin. До підвісці же питань немає, і її часто називають близькою до ідеальної – в тому числі по керованості. Всі елементи служать 100-150 тисяч км, навіть в задній багаторичажка.

Вкрай популярний Renault Duster має дуже надійну підвіскою. Слабкими місцями можна назвати втулки і стійки стабілізатора, а в іншому проблем не буде 80-100 тис. Кілометрів. Звичайно, по оснащенню Duster далеко не чемпіон, зате дуже приємні ціни. За мільйон віддають зовсім свіжі машини 2-4 років з пробігами менше 50 тисяч. Серед двигунів краще вибрати не самий потужний, але надійний 1,6-літровий варіант, адже він менш вимогливий, ніж дволітровий. У дизеля 1.5 занадто чутлива паливна апаратура – літр лівої солярки може засудити форсунки.

Очолив рейтинг Suzuki Grand Vitara . Вкрай надійний і невибагливий автомобіль з мінімумом нарікань до підвіски. У всіх коробок передач репутація прекрасна. З моторів краще уникати примхливого 1.6, віддавши перевагу масовим 2.0 або 2.4. Проблем з даними двигунами не особливо багато і їх ресурс може йти далеко за 300 тисяч км.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Toyota Fortuner на платформі Hilux: що відомо про оновлення

Toyota готується представити нове покоління позашляховика Fortuner, який побудований на тій же платформі, що й…

17.11.2025

Новий бюджетний хетчбек Peugeot показали на нових фото

На початку листопада Peugeot представив концептуальний хетчбек Polygon, довжина якого близько 4 метрів. Модель розташовується…

17.11.2025

Топ-5 автомобілів, які коштують небагато, але пропонують максимум функцій

Щороку нові автомобілі стають все дорожчими, але на ринку ще можна знайти цікаві бюджетні варіанти.…

17.11.2025

Чому не варто залишати двірники піднятими на ніч взимку

Взимку ввечері, коли місто затихає, на стоянках часто видно автомобілі з піднятими двірниками. Багато водіїв…

17.11.2025

Експерти назвали найкращі автомобілі 2025 року

2025 рік виявився непростим для автомобільної галузі: нові тарифи в США, зниження інтересу до електрокарів…

17.11.2025

Чи дійсно бензин А-92 полегшує запуск двигуна у холодну пору

У мережі часто можна зустріти думку, що в мороз краще заправляти автомобіль бензином А-92, бо…

17.11.2025