Компанія Nissan Motor на спеціальному заході в Нью-Йорку представила серійну версію задньопривідного спорткупе Z нового покоління. Машину показали в специфікації для Північної Америки, праворульная модифікація для внутрішнього ринку Японії буде називатися Fairlady Z і вийде в кінці року.
Зовні серійний варіант Nissan Z практично не відрізняється від концепт-кара, представленого у вересні 2020 року. Різниця лише в деяких спрощення – наприклад, з’явилися бічні габарити, змінилися дверні ручки і графіка задніх ліхтарів. Крім того, у серійної машини на задніх дверцятах є спойлер, у шоу-кара його не було.
В екстер’єрі новинки використана маса відсилань до минулим моделям Z-серії . Пропорції кузова з довгим капотом і спадаючої лінією даху – данина першому Datsun 240Z покоління S30 (1969 рік). Круглі фари з двома напівкруглими секціями ДГЗ і нарочито груба, прямокутна по формі решітка радіатора – це теж відсилання до S30 .
На класичному 240Z фари мали скляні обтічники, які давали два кругових відблиску при включеному світлі – на думку дизайнерів, це маленьке схожість буде додатково ідентифікувати новинку в якості представника Z-сімейств а. Формують впізнаваний образ задньої частини «суцільні» горизонтальні ліхтарі витримані в стилі 300ZX (Z32) зразка 1989 року.
У салоні теж збережено дух спорткарів Z-серії . По центру передньої консолі встановлена трійця аналогових приладів, які показують тиск наддуву, обороти турбіни і напруга акумулятора. Під ними встановлено восьмидюймовий сенсорний дисплей медіасистеми або, за доплату, дев’ятидюймовий. Також застосовується цифрова приладова панель діагоналлю 12,3 дюйма.
Чутки про силовий агрегат підтвердилися: на новому Nissan Z встановлений 3,0-літровий V6 моделі VR30DDTT з подвійним турбонаддувом. Він видає 405 к.с. і 475 Нм. Дані про динаміку розгону поки не наводяться, але Nissan зазначив, що з місця до 100 км / год новинка розганяється на 15% швидше старого 370Z (2008-2020). Тобто спринтерське вправу машині дається за чотири з невеликим секунди.
Покупцям запропонують вибрати між шестиступінчастою “механікою” і девятіскоростним «автоматом» (у другому випадку можна замовити підрульові перемикачі в стилі GT-R). Привід – завжди задній.
Хоча платформа успадкована від Z370 , Nissan підвищив жорсткість кузова, змінив підвіску, впровадив електричний підсилювач керма і вибрав більш широкі покришки. У «базі» передбачені шини Yokohama Advan Sport розмірністю 248/45 R19. Версія Performance взута в Bridgestone Potenza S007 255/40 R19 спереду і 275/35 R19 ззаду. Другий набір здатний видати на 13% більше бічне прискорення при проходженні поворотів.
Продажі новинки в Північній Америці почнуться в 2022 році. Запропонують три фіксовані комплектації – Performance , Sport і Z Proto . Початкова ціна в США складе 40 000 доларів.