Автобренд Mazda запатентував новий дводверний спорткар в стилі RX-9

Mazda Motor розглядає можливість випуску нового покоління купе з роторним двигуном. Компанія оформила 14 охоронних документів в Японському патентному відомстві, в яких описуються різні елементи конструкції. Серед них знайдені схематичні зображення алюмінієвого кузова. На цей факт звернула увагу японська газета IP Force.

0
780

У представленому в три чверті ззаду голом кузові можна дізнатися загальний стиль з концептом RX-Vision 2015 року. Проте це не той шоу-кар, оскільки пропорції тут інші, більш схожі на серійний автомобіль.

З опису, прикріпленого до патенту, стає зрозуміло, що несе структурою кузова є просторова рама, виготовлена ​​з екструдованого алюмінієвого сплаву.

На іншому малюнку представлені силові елементи конструкції підлоги. Добре помітний великий центральний тунель з розширенням в передній частині: якраз під карданний вал і трансмісію встановленого поздовжнього силового агрегату.

У технічному описі відсутня будь-яка інформація про мотор. Нагадаємо, у всіх автомобілях RX-серії застосовувалися роторно-поршневі двигуни (РПД). А оскільки це спорткупе виконано в стилі концепту RX-Vision, то можна припустити його причетність до цього ж сімейства. Наприклад, це може бути майбутня Mazda RX-9.

У липні представник Mazda Масахиро Саката повідомив, що компанія все ще розглядає можливість використання роторного двигуна, але терміни його впровадження в даний час невідомі.

Читайте також  Названо найбільш популярні седани в 2021 році

На першу половину 2022 року було намічено старт продажів субкомпактного кросовера Mazda MX-30 в новій версії – «послідовний гібрид» з роторно-поршневим двигуном. РПД в ньому не повинен мати зв’язку з колесами – його використовують тільки для того, щоб через генератор заряджати тягову батарею. Тобто, по суті, це буде електромобіль, в якому ДВС виконає роль того, що називають range extender, «збільшувач запасу ходу».

Mazda була однією з небагатьох автомобільних компаній, серійно виробляли роторно-поршневі двигуни. Першою моделлю з РПД стало купе Mazda Cosmo, що з’явилося в 1967-му, останній – Mazda RX-8, випуск якої припинився в 2012 році. Переваги РПД перед звичайними поршневими двигунами – низький рівень вібрацій, висока питома потужність, мала вага, невеликі габарити, менша кількість елементів. Недоліки – більш швидкий знос деталей, що труться і ущільнювачів, схильність до перегріву, підвищена витрата палива на низьких оборотах, низька ремонтопридатність.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.