Автобренд Mazda запатентував новий дводверний спорткар в стилі RX-9

Mazda Motor розглядає можливість випуску нового покоління купе з роторним двигуном. Компанія оформила 14 охоронних документів в Японському патентному відомстві, в яких описуються різні елементи конструкції. Серед них знайдені схематичні зображення алюмінієвого кузова. На цей факт звернула увагу японська газета IP Force.

0
796

У представленому в три чверті ззаду голом кузові можна дізнатися загальний стиль з концептом RX-Vision 2015 року. Проте це не той шоу-кар, оскільки пропорції тут інші, більш схожі на серійний автомобіль.

З опису, прикріпленого до патенту, стає зрозуміло, що несе структурою кузова є просторова рама, виготовлена ​​з екструдованого алюмінієвого сплаву.

На іншому малюнку представлені силові елементи конструкції підлоги. Добре помітний великий центральний тунель з розширенням в передній частині: якраз під карданний вал і трансмісію встановленого поздовжнього силового агрегату.

У технічному описі відсутня будь-яка інформація про мотор. Нагадаємо, у всіх автомобілях RX-серії застосовувалися роторно-поршневі двигуни (РПД). А оскільки це спорткупе виконано в стилі концепту RX-Vision, то можна припустити його причетність до цього ж сімейства. Наприклад, це може бути майбутня Mazda RX-9.

У липні представник Mazda Масахиро Саката повідомив, що компанія все ще розглядає можливість використання роторного двигуна, але терміни його впровадження в даний час невідомі.

На першу половину 2022 року було намічено старт продажів субкомпактного кросовера Mazda MX-30 в новій версії – «послідовний гібрид» з роторно-поршневим двигуном. РПД в ньому не повинен мати зв’язку з колесами – його використовують тільки для того, щоб через генератор заряджати тягову батарею. Тобто, по суті, це буде електромобіль, в якому ДВС виконає роль того, що називають range extender, «збільшувач запасу ходу».

Mazda була однією з небагатьох автомобільних компаній, серійно виробляли роторно-поршневі двигуни. Першою моделлю з РПД стало купе Mazda Cosmo, що з’явилося в 1967-му, останній – Mazda RX-8, випуск якої припинився в 2012 році. Переваги РПД перед звичайними поршневими двигунами – низький рівень вібрацій, висока питома потужність, мала вага, невеликі габарити, менша кількість елементів. Недоліки – більш швидкий знос деталей, що труться і ущільнювачів, схильність до перегріву, підвищена витрата палива на низьких оборотах, низька ремонтопридатність.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!