Помічений ексклюзив – Bentley Azure першої генерації, який випускали з другої половини 90-х до початку 2000-х років. Крім невеликого тиражу (1098 примірників), унікальністю даного кабріолета є пропорційний верх, розроблений італійським ательє Pininfarina. Ну і звичайно, вражаюча ціна, яка була найвищою в ті роки (за винятком відкритих суперкарів), передає « ТопЖир ».
Після дебюту в кінці дев’яностих 4-дверний ГранТурізмо «Бентлі» був визнаний кабріолетом року. Під капотом – традиційний для тих часів V8 об’ємом 6,75-літра. Потужність – майже 400 к.с. (крутний момент – 874 Нм). Якщо дах робили італійці, то трансмісією «поділилися» американці – мотор працює в парі з чотириступінчастим «автоматом» від General Motors. Незважаючи на вагу (майже ТРИ тонни), динаміка вийшла вражаючою, як для такої «дурки» – 6,7 секунд до 100 км на годину, максимальна швидкість – 240 км / ч. Витрата теж, як у «баржі» – 26-27 літрів в місті.
Що стосується знімного верху від Пінінфаріна, її послуги обійшлися британцям недешево, тому підсумкова вартість Bentley Azure вийшла чималою – 518 300 німецьких марок (дані за 1997 рік). Представницький кабріо ГранТурізмо збиралися вручну на заводі в Крю.
Як видно з фото, помічений в Києві Bentley Azure має американську «прописку», що, втім ще не означає, що він не змінить її на українську.