Авто

Новий електромобіль Xbus з Німеччини: у нього чарівний дизайн та невеликий цінник

Німецький стартап Electric Brands представив компактний електромобіль для бездоріжжя Xbus – це невеликий мікроавтобус вагонного компонування, який дизайном пропорціями та високою посадкою дуже нагадує класичний Volkswagen T1, відомий як “Буллі”. Новинку анонсували під ім’ям eBussy ще в листопаді 2020-го, але тоді вона існувала тільки у вигляді комп’ютерних моделей, зараз же показано функціональні передсерійні прототипи.

За габаритами машина помітно компактніша за Транспортер: довжина, ширина та висота становлять 3945, 1633 і 1963 мм відповідно. Колісна база – 2200 мм, але кліренс цілком серйозний – 200-205 мм.

Юридично Xbus – це не автомобіль, а мото транспорт: машина сертифікована за класом важких квадріциклів L7e. Xbus не випадково “загнли” в рамки цього класу – квадріцікли набагато дешевше сертифікувати, і вимоги щодо пасивної та активної безпеки до них набагато ліберальніші.

За сертифікаційним правилам вага квадріцікла (без урахування батарей для електричних моделей) не повинна перевищувати 450 кг (600 кг – для модифікацій, призначених для перевезення вантажу), потужність двигуна – не більше 15 кВт (20 к.с.). У новинці застосовуються чотири мотор-колеса, які в сумі розвивають номінально якраз 20 к.с., але пікова віддача помітно вища – 76 к.с. Максимальна швидкість – 100 км/год. Запас ходу на одному заряді досягає 200 км з базовою батареєю об`ємом 10 кВт*год. Як опція пропонується блок акумуляторів на 30 кВт*год з пропорційним збільшенням пробігу (до 600 км). Передбачені вбудовані сонячні панелі, які допоможуть виробляти електрику.

Модульна конструкція кузова дозволяє трансформувати Xbus в різні види транспортних засобів: мікроавтобус, кемпер, робоча вантажівка і т.д. Виробник планує продавати додаткові модулі, щоб розширити функціональність електромобіля.

Кузов буса зроблений за каркасно-панельною технологією: несуча структура зварена зі сталевих труб, зовнішні панелі відформовані зі склопластика.

Electric Brands вже приймає замовлення. У “базі” Xbus коштує €17 380. Запуск виробництва запланований на середину 2022 року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому небезпечні як високі, так і низькі оберти двигуна

Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…

30.08.2025

Новий Hyundai Tucson отримає гібридні силові установки та дизайн у стилі Santa Fe

Hyundai готує масштабне оновлення свого найпопулярнішого кросовера Tucson, який дебютує у другій половині 2026 року…

30.08.2025

Топ старих авто, які перевершують нові в комфорті та надійності

Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…

30.08.2025

Nissan готує нове купе для справжніх фанатів драйву

Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…

30.08.2025

Volkswagen представив оновлений T-Roc із гібридною установкою

Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…

30.08.2025

Audi готує електроспорткар між TT та R8

Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…

30.08.2025