Авто

Новий електромобіль Xbus з Німеччини: у нього чарівний дизайн та невеликий цінник

Share

Німецький стартап Electric Brands представив компактний електромобіль для бездоріжжя Xbus – це невеликий мікроавтобус вагонного компонування, який дизайном пропорціями та високою посадкою дуже нагадує класичний Volkswagen T1, відомий як “Буллі”. Новинку анонсували під ім’ям eBussy ще в листопаді 2020-го, але тоді вона існувала тільки у вигляді комп’ютерних моделей, зараз же показано функціональні передсерійні прототипи.

За габаритами машина помітно компактніша за Транспортер: довжина, ширина та висота становлять 3945, 1633 і 1963 мм відповідно. Колісна база – 2200 мм, але кліренс цілком серйозний – 200-205 мм.

Юридично Xbus – це не автомобіль, а мото транспорт: машина сертифікована за класом важких квадріциклів L7e. Xbus не випадково “загнли” в рамки цього класу – квадріцікли набагато дешевше сертифікувати, і вимоги щодо пасивної та активної безпеки до них набагато ліберальніші.

За сертифікаційним правилам вага квадріцікла (без урахування батарей для електричних моделей) не повинна перевищувати 450 кг (600 кг – для модифікацій, призначених для перевезення вантажу), потужність двигуна – не більше 15 кВт (20 к.с.). У новинці застосовуються чотири мотор-колеса, які в сумі розвивають номінально якраз 20 к.с., але пікова віддача помітно вища – 76 к.с. Максимальна швидкість – 100 км/год. Запас ходу на одному заряді досягає 200 км з базовою батареєю об`ємом 10 кВт*год. Як опція пропонується блок акумуляторів на 30 кВт*год з пропорційним збільшенням пробігу (до 600 км). Передбачені вбудовані сонячні панелі, які допоможуть виробляти електрику.

Модульна конструкція кузова дозволяє трансформувати Xbus в різні види транспортних засобів: мікроавтобус, кемпер, робоча вантажівка і т.д. Виробник планує продавати додаткові модулі, щоб розширити функціональність електромобіля.

Кузов буса зроблений за каркасно-панельною технологією: несуча структура зварена зі сталевих труб, зовнішні панелі відформовані зі склопластика.

Electric Brands вже приймає замовлення. У “базі” Xbus коштує €17 380. Запуск виробництва запланований на середину 2022 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українцям назвали три системи, які слід перевірити в авто перед морозом

Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…

08.11.2024

Volkswagen представив унікальну систему безпеки для водіїв

Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…

08.11.2024

Названо 5 найпопулярніших електромобілів жовтня

У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…

08.11.2024

Nissan готує новий електрокар, розроблений на основі концепту Leaf Nismo RC

Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…

08.11.2024

Три прості способи швидко позбутися льоду на лобовому склі

Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…

08.11.2024

Dacia готується скласти конкуренцію Volkswagen Golf новим доступним хетчбеком

Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…

08.11.2024