Авто

Новий електромобіль Xbus з Німеччини: у нього чарівний дизайн та невеликий цінник

Німецький стартап Electric Brands представив компактний електромобіль для бездоріжжя Xbus – це невеликий мікроавтобус вагонного компонування, який дизайном пропорціями та високою посадкою дуже нагадує класичний Volkswagen T1, відомий як “Буллі”. Новинку анонсували під ім’ям eBussy ще в листопаді 2020-го, але тоді вона існувала тільки у вигляді комп’ютерних моделей, зараз же показано функціональні передсерійні прототипи.

За габаритами машина помітно компактніша за Транспортер: довжина, ширина та висота становлять 3945, 1633 і 1963 мм відповідно. Колісна база – 2200 мм, але кліренс цілком серйозний – 200-205 мм.

Юридично Xbus – це не автомобіль, а мото транспорт: машина сертифікована за класом важких квадріциклів L7e. Xbus не випадково “загнли” в рамки цього класу – квадріцікли набагато дешевше сертифікувати, і вимоги щодо пасивної та активної безпеки до них набагато ліберальніші.

За сертифікаційним правилам вага квадріцікла (без урахування батарей для електричних моделей) не повинна перевищувати 450 кг (600 кг – для модифікацій, призначених для перевезення вантажу), потужність двигуна – не більше 15 кВт (20 к.с.). У новинці застосовуються чотири мотор-колеса, які в сумі розвивають номінально якраз 20 к.с., але пікова віддача помітно вища – 76 к.с. Максимальна швидкість – 100 км/год. Запас ходу на одному заряді досягає 200 км з базовою батареєю об`ємом 10 кВт*год. Як опція пропонується блок акумуляторів на 30 кВт*год з пропорційним збільшенням пробігу (до 600 км). Передбачені вбудовані сонячні панелі, які допоможуть виробляти електрику.

Модульна конструкція кузова дозволяє трансформувати Xbus в різні види транспортних засобів: мікроавтобус, кемпер, робоча вантажівка і т.д. Виробник планує продавати додаткові модулі, щоб розширити функціональність електромобіля.

Кузов буса зроблений за каркасно-панельною технологією: несуча структура зварена зі сталевих труб, зовнішні панелі відформовані зі склопластика.

Electric Brands вже приймає замовлення. У “базі” Xbus коштує €17 380. Запуск виробництва запланований на середину 2022 року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025

BMW готує X5 нового покоління з ультракомпактними «ніздрями»

Компанія BMW активно працює над новим поколінням свого бестселера X5, який очолює рейтинг продажів преміальних…

30.09.2025

Toyota оновлює старі моделі замість випуску нових

Останніми роками Toyota обирає обережний підхід до оновлення своїх популярних моделей. Нові версії RAV4 і…

30.09.2025

Названо 3 схеми штрафів, на які варто звертати увагу кожному водію

Попри активне використання автоматичних камер, протоколи поліції досі відіграють значну роль, і водії іноді стають…

30.09.2025