Авто

Новий електромобіль Xbus з Німеччини: у нього чарівний дизайн та невеликий цінник

Німецький стартап Electric Brands представив компактний електромобіль для бездоріжжя Xbus – це невеликий мікроавтобус вагонного компонування, який дизайном пропорціями та високою посадкою дуже нагадує класичний Volkswagen T1, відомий як “Буллі”. Новинку анонсували під ім’ям eBussy ще в листопаді 2020-го, але тоді вона існувала тільки у вигляді комп’ютерних моделей, зараз же показано функціональні передсерійні прототипи.

За габаритами машина помітно компактніша за Транспортер: довжина, ширина та висота становлять 3945, 1633 і 1963 мм відповідно. Колісна база – 2200 мм, але кліренс цілком серйозний – 200-205 мм.

Юридично Xbus – це не автомобіль, а мото транспорт: машина сертифікована за класом важких квадріциклів L7e. Xbus не випадково “загнли” в рамки цього класу – квадріцікли набагато дешевше сертифікувати, і вимоги щодо пасивної та активної безпеки до них набагато ліберальніші.

За сертифікаційним правилам вага квадріцікла (без урахування батарей для електричних моделей) не повинна перевищувати 450 кг (600 кг – для модифікацій, призначених для перевезення вантажу), потужність двигуна – не більше 15 кВт (20 к.с.). У новинці застосовуються чотири мотор-колеса, які в сумі розвивають номінально якраз 20 к.с., але пікова віддача помітно вища – 76 к.с. Максимальна швидкість – 100 км/год. Запас ходу на одному заряді досягає 200 км з базовою батареєю об`ємом 10 кВт*год. Як опція пропонується блок акумуляторів на 30 кВт*год з пропорційним збільшенням пробігу (до 600 км). Передбачені вбудовані сонячні панелі, які допоможуть виробляти електрику.

Модульна конструкція кузова дозволяє трансформувати Xbus в різні види транспортних засобів: мікроавтобус, кемпер, робоча вантажівка і т.д. Виробник планує продавати додаткові модулі, щоб розширити функціональність електромобіля.

Кузов буса зроблений за каркасно-панельною технологією: несуча структура зварена зі сталевих труб, зовнішні панелі відформовані зі склопластика.

Electric Brands вже приймає замовлення. У “базі” Xbus коштує €17 380. Запуск виробництва запланований на середину 2022 року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Ера люксу повертається: все більше людей обирають дорогі авто

У США середня ціна нового автомобіля зараз становить близько 50 000 доларів, тому багато покупців…

16.12.2025

Топ-5 автомобілів із серйозними проблемами, які здивували власників

Ідеальних автомобілів не буває, але деякі проблеми можуть серйозно підірвати репутацію цілих поколінь моделей. Про…

16.12.2025

Volkswagen показав серійний ID. Polo, який коштуватиме менше 25 000 євро

Volkswagen розкрив перші характеристики серійного електромобіля ID. Polo та підтвердив, що стартова ціна моделі в…

16.12.2025

Як безпечно мити авто взимку: поради експертів

Багато водіїв прагнуть підтримувати чистоту авто навіть взимку, але холод робить миття складнішим і ризиковим.…

16.12.2025

Цифровий трикутник V27 змінить правила безпеки на дорогах з 2026 року

Зараз багато говорять про радіомаяк DGT V16, який з 2026 року повністю замінить аварійні трикутники.…

16.12.2025

Власник нового Toyota Prius розкритикував машину за проблеми в мороз

П'яте покоління гібридного Toyota Prius дебютувало наприкінці 2022 року й відтоді вийшло на всі ключові…

16.12.2025