На світовому автомобільному ринку давно існують моделі автомобілів, про які справедливо забули. Однак, вони просто дивують своєю надійністю.
Профільний портал Avtosota склав ТОП-9 якісних і обділених увагою автомобілів.
Peugeot 301 (9 місце)
Під бюджетним французьким седаном в Україні завжди мається на увазі Renault Logan. Саме він за довгі роки захопив даний сегмент ринку. Але альтернатива, яка куди краще Логана і Поло – це Peugeot 301. Йому не вистачило терпіння, щоб вибитися на верх ринку, хоча автомобіль був реально гідний і перевершує своїх однокласників, а значним його плюсом був дизельний агрегат з витратою в місті близько 4 х літрів солярки. Сьогодні знайти Peugeot 301 з дизельним мотором і в хорошому стані буде зовсім непросто.
Suzuki Kizashi (8 місце)
Цей автомобіль по-справжньому привернути до себе покупця так і не зміг через популярність кросоверів і свою чималу ціну.
Зараз приблизно за 9000 тисяч доларів можна придбати стильного і витонченого (178 к.с.) повнопривідного японця. За ці гроші ви отримуєте шкіряний салон з пам’яттю сидінь з безліччю інших опцій, невеликою витратою палива і пробігом. Це один з найоптимальніших варіантів за ці гроші.
Mitsubishi Endeavor (7 місце)
В Україні на офіційному рівні автомобіль не продавався, зате у великих кількостях завозився з США. Купуючи даний автомобіль вас чекає просторий салон, потужний бензиновий двигун V6, 4-ступінчаста АКПП, і повний привід. Бонусом стануть бортовий комп’ютер, електрокрісла, датчики тиску в шинах, якісний матеріал салону і невелика витрата для таких моторів (12 літрів по місту). Так само авто має надійну м’якою підвіскою, яка комфортно почуває себе на бездоріжжі.
Renault Laguna (6 місце)
В рахунок моделі 2-го покоління. Вони так само надійні, як і автомобілі 1-го покоління, але значно комфортніше. Для покупки варто розглянути варіанти з 2-літровим мотором на механіці. Таку машину в гідному стані можна знайти за ціну в районі 5000 доларів. Так само рідко можна знайти “європейку” з двигуном 2,2 літра і дизелем, з яким взагалі зносу немає. У машини є тільки одна проблема – запчастини коштують не так дешево, їх часто немає в наявності. За іншими параметрами в Лагуни просто немає конкурентів.
Fiat Bravo (5 місце)
Час хетчбеків цей автомобіль пропустив, а коли його стали пригнати в Україні – в моді були вже седани. Однак цих автомобілів багато і пробіги у них часто перевалили за 200 000 кілометрів. У Fiat є одна проблема – їх кузов просто не витримує української погоди і швидко починає іржавіти, але якщо грамотно її обробити кузов витримає набагато довше. Двигун на 1,4 літра і 120 к.с. показує нам економічність на тлі непоганий динаміки.
Такий 5-дверний хетчбек 2-го покоління можна купити приблизно за 6000 дол. Свій вибір краще зробити на користь автомобіля з МКПП.
Mitsubishi Galant (4 місце)
Автомобіль 9-го покоління виявився не в змозі стати таким же популярним, яким свого часу були його попередники. Він, незважаючи на потужні мотори, просторий салон з купою нових опцій так і не став улюбленцем на українському ринку. Причина цього полягала в його зовнішньому вигляді – досить нудно він виглядав на тлі Mazda і вдалого Honda Accord 7-го покоління.
На вторинному ринку добротний Mitsubishi Galant з малим пробігом можна купити за 8000 доларів, а це набагато дешевше його конкурентів. Найпопулярнішим двигуном японця є 2,4-літровий бензин з АКПП.
Acura MDX (3 місце)
Японці випустили автомобіль, який до нас потрапив за чималою ціною. Однак, незважаючи на це кілька MDX знайшли своїх покупців.
Повний привід, підрулююча підвіска і багато іншого. Acura – це все найкраще, що тільки є в Honda. В першу чергу це надійність – тому кросовер Acura 1-го покоління точно заслуговує на увагу. Потужний v-подібний двигун об’ємом 3,5 літра на 240 коней з витратою палива менше 14 літрів, надійний і не примхливий, класичний 5-ступінчастий автомат.
Живий автомобіль 2008 року можна придбати від 15 000 доларів.
Seat Altea Freetrack (2 місце)
У ньому було все: кліренс в 185 мм, повний привід, непоганий салон, навіть турбодвигун на 211 сил, видавав хорошу динаміку. Він мало їв, добре їхав, впевнено вів себе в умовах відсутності дороги, але українських шанувальників так і не знайшов. Швидше за все це сталося через його досить дивну зовнішність.
Зате сьогодні можна купити на вторинному ринку автомобіль з двома господарями і невеликим пробігом за 12000 у.о.
Renault Symbol (1 місце)
Це була перша спроба від Renault створити бюджетний седан. Взявши агрегати від Renault Kangoo французи зробили машину, яку просто неможливо зламати, але ось із зовнішністю у нього проблеми. Ресурс мотора і коробки коливається в районі 700 000 км. Symbol це – пластикові крила, які не зможуть згнити, підвіска здатна пройти через будь-які випробування від українських доріг, великий багажник на 510 літрів. Тобто не машина, а просто мрія. Але це ще не все. Через слабкий маркетинг ціна французького автомобіля опустилася в самий низ цінової піраміди.
Такий автомобіль можна придбати приблизно від 3500 доларів.