Вторинний авторинок хороший тим, що за відносно невеликі гроші можна купити машину з відмінною керованістю і безліччю комфорт-опцій або зовсім взяти преміум-бренд. Але там, де є плюси, можливі і мінуси, які обходяться дорогою ціною. Наприклад, часті поломки. Експерти сервісу з’ясував, які машини ламаються найчастіше і постійно вимагають вкладень від своїх власників.
Тонкі маслознімні кільця – часта проблема дорестайловий А4. Через них забиваються масляні канали і мотор надмірно витрачає масло. Проблема лікується заміною поршневої.
Другорядна проблема даного кузова – поточна помпа. Міняти доведеться раз в 60-70 тис. км.
Перескок ланцюга ГРМ – проблема часта.
У авто з роботизованою КПП через забрудненої олії страждає мехатронік.
Підвіска у А4 теж особливою надійністю не відрізняється.
Турбіна на моторах 2,3 літра ходить недовго. В середньому заміни вона просить раз в 100 тис. км і обходиться мінімум в 20 тисяч гривень. Ланцюг ГРМ ходить трохи довше, але заміна теж не з дешевих.
Вкладиші коленвала теж живуть недовго. Середній інтервал заміни – 100 тис. км
Система охолодження у CX-7 спроектована не кращим чином. Навіть при невеликому перегріві виходить з ладу радіатор.
Термостат – расходник. Його доводиться міняти раз в декілька років. Від брудного масла в АКПП з часом гине гідроблок. Ставити відновлений сенсу немає, а новий з роботою обійдеться в 20 – 30 тисяч гривень.
Основним (і найдорожчим) мінусом даного кузова є пневма. Ресурс пневмобаллона в холодному і брудному кліматі – пара років. Заміна стійки цілком буде ніяк не менше – 100 тисяч гривень. Якщо вчасно не замінити «січні» стійки, то компресор доведеться міняти кілька разів на рік.
Ще один жирний мінус 220-го – часто ламаються блоки електроніки в автомобілі. Часто виходить з ладу блок SAM.
Приладова панель також часта несправність. Вона тут оптитронна. Зламатися може через перепади напруги.
Багато в чому чутки про ненадійність «британця» сильно перебільшені. Мотор і КПП тут досить ресурсні, але це не скасовує високу вартість обслуговування. Цінник заміни масла, наприклад, – 5 000, повітряного фільтра з роботою – 3 000. Поміняти передні гальмівні колодки обійдеться в 10 000 (ціна за оригінал). І це ще квіточки.
Заміна ланцюгів (приблизно раз в 150-200 тис. км) коштує до 100 000, а заміна ременів (раз в 100 тис. км) – близько 20 000.
Рульова рейка часом не ходить і 100 тис. Км, а коштує із заміною близько 25 000.
З підвіскою все трохи гірше. Слабке місце – датчики положення кузова. Вони є на кожній стійці. Передні нижні важелі і кульові теж ходять недовго. І найцікавіше – пневмопідвіска.
Пневмостойкі ходять не більше 150 тис. Км. Зовсім небюджетної щодо вартості покупки. Біч підвіски для RR – це солі і бруд, тому, якщо зважитеся на покупку, частіше мийте пневмобаллона.
Закриває рейтинг Porsche Cayenne Turbo , який на початку 2000-х став еталоном спортивного кросовера. Потужні мотори, відмінна керованість, велика кількість комфорт-опцій – багато хто мріяв про такий автомобіль.
Одна з найпоширеніших проблем восьмициліндрових моторів – задираки циліндрів. Лікується гільзовка, вартість якої з заміною всіх расходников легко переступить за 150 000 грн. Заміна несправних турбін обійдеться мінімум в 20 тис. , а несправні паливні насоси, яких тут два, – в понад 25 тис. за умови використання неоригінальних запчастин.
Якщо попалася машина з системою придушення крену кузова, готуйтеся розщедритися. Якщо за авто не стежили, велика ймовірність виходу з ладу активних стабілізаторів вартістю 50 тис. А тандемний насос ГУР, який встановлюється на авто з цією системою, попросить за заміну ще 30 тис..
Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…
Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена трьома моделями –…
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Leave a Comment