Назвали ТОП-5 авто яку дуже часто ламаються – розорять своїх власників

0
198

Вторинний авторинок хороший тим, що за відносно невеликі гроші можна купити машину з відмінною керованістю і безліччю комфорт-опцій або зовсім взяти преміум-бренд. Але там, де є плюси, можливі і мінуси, які обходяться дорогою ціною. Наприклад, часті поломки. Експерти сервісу з’ясував, які машини ламаються найчастіше і постійно вимагають вкладень від своїх власників.

Audi A4 IV (B8) дорестайлінг

Тонкі маслознімні кільця – часта проблема дорестайловий А4. Через них забиваються масляні канали і мотор надмірно витрачає масло. Проблема лікується заміною поршневої.

Другорядна проблема даного кузова – поточна помпа. Міняти доведеться раз в 60-70 тис. км.

Перескок ланцюга ГРМ – проблема часта.

У авто з роботизованою КПП через забрудненої олії страждає мехатронік.

Підвіска у  А4 теж особливою надійністю не відрізняється.

Mazda CX-7

Турбіна на моторах 2,3 літра ходить недовго. В середньому заміни вона просить раз в 100 тис. км і обходиться мінімум в 20 тисяч гривень. Ланцюг ГРМ ходить трохи довше, але заміна теж не з дешевих.

Вкладиші коленвала теж живуть недовго. Середній інтервал заміни – 100 тис. км

Система охолодження у  CX-7 спроектована не кращим чином. Навіть при невеликому перегріві виходить з ладу радіатор.

Термостат – расходник. Його доводиться міняти раз в декілька років. Від брудного масла в АКПП з часом гине гідроблок. Ставити відновлений сенсу немає, а новий з роботою обійдеться в 20 – 30 тисяч гривень.

Mercedes-Benz S-клас IV (W220)

Основним (і найдорожчим) мінусом даного кузова є пневма. Ресурс пневмобаллона в холодному і брудному кліматі – пара років. Заміна стійки цілком буде ніяк не менше – 100 тисяч гривень. Якщо вчасно не замінити «січні» стійки, то компресор доведеться міняти кілька разів на рік.

Ще один жирний мінус 220-го  – часто ламаються блоки електроніки в автомобілі. Часто виходить з ладу блок SAM.

Приладова панель також часта несправність. Вона тут оптитронна. Зламатися може через перепади напруги.

Land Rover Range Rover III

Багато в чому чутки про ненадійність «британця» сильно перебільшені. Мотор і КПП тут досить ресурсні, але це не скасовує високу вартість обслуговування. Цінник заміни масла, наприклад, – 5 000, повітряного фільтра з роботою – 3 000. Поміняти передні гальмівні колодки обійдеться в 10 000 (ціна за оригінал). І це ще квіточки.

Заміна ланцюгів (приблизно раз в 150-200 тис. км) коштує до 100 000, а заміна ременів (раз в 100 тис. км) – близько 20 000.

Рульова рейка часом не ходить і 100 тис. Км, а коштує із заміною близько 25 000.

З підвіскою все трохи гірше. Слабке місце – датчики положення кузова. Вони є на кожній стійці. Передні нижні важелі і кульові теж ходять недовго. І найцікавіше – пневмопідвіска.

Пневмостойкі ходять не більше 150 тис. Км. Зовсім небюджетної щодо вартості покупки. Біч підвіски для RR – це солі і бруд, тому, якщо зважитеся на покупку, частіше мийте пневмобаллона.

Porsche Cayenne Turbo I

Закриває рейтинг Porsche Cayenne Turbo , який на початку 2000-х став еталоном спортивного кросовера. Потужні мотори, відмінна керованість, велика кількість комфорт-опцій – багато хто мріяв про такий автомобіль.

Одна з найпоширеніших проблем восьмициліндрових моторів – задираки циліндрів. Лікується гільзовка, вартість якої з заміною всіх расходников легко переступить за 150 000 грн. Заміна несправних турбін обійдеться мінімум в 20 тис. , а несправні паливні насоси, яких тут два, – в понад 25 тис. за умови використання неоригінальних запчастин.

Якщо попалася машина з системою придушення крену кузова, готуйтеся розщедритися. Якщо за авто не стежили, велика ймовірність виходу з ладу активних стабілізаторів вартістю 50 тис. А тандемний насос ГУР, який встановлюється на авто з цією системою, попросить за заміну ще 30 тис..

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!