Назвали ТОП-5 авто яку дуже часто ламаються – розорять своїх власників

0
96

Вторинний авторинок хороший тим, що за відносно невеликі гроші можна купити машину з відмінною керованістю і безліччю комфорт-опцій або зовсім взяти преміум-бренд. Але там, де є плюси, можливі і мінуси, які обходяться дорогою ціною. Наприклад, часті поломки. Експерти сервісу з’ясував, які машини ламаються найчастіше і постійно вимагають вкладень від своїх власників.

Audi A4 IV (B8) дорестайлінг

Тонкі маслознімні кільця – часта проблема дорестайловий А4. Через них забиваються масляні канали і мотор надмірно витрачає масло. Проблема лікується заміною поршневої.

Другорядна проблема даного кузова – поточна помпа. Міняти доведеться раз в 60-70 тис. км.

Перескок ланцюга ГРМ – проблема часта.

У авто з роботизованою КПП через забрудненої олії страждає мехатронік.

Підвіска у  А4 теж особливою надійністю не відрізняється.

Mazda CX-7

Турбіна на моторах 2,3 літра ходить недовго. В середньому заміни вона просить раз в 100 тис. км і обходиться мінімум в 20 тисяч гривень. Ланцюг ГРМ ходить трохи довше, але заміна теж не з дешевих.

Вкладиші коленвала теж живуть недовго. Середній інтервал заміни – 100 тис. км

Система охолодження у  CX-7 спроектована не кращим чином. Навіть при невеликому перегріві виходить з ладу радіатор.

Термостат – расходник. Його доводиться міняти раз в декілька років. Від брудного масла в АКПП з часом гине гідроблок. Ставити відновлений сенсу немає, а новий з роботою обійдеться в 20 – 30 тисяч гривень.

Mercedes-Benz S-клас IV (W220)

Основним (і найдорожчим) мінусом даного кузова є пневма. Ресурс пневмобаллона в холодному і брудному кліматі – пара років. Заміна стійки цілком буде ніяк не менше – 100 тисяч гривень. Якщо вчасно не замінити «січні» стійки, то компресор доведеться міняти кілька разів на рік.

Ще один жирний мінус 220-го  – часто ламаються блоки електроніки в автомобілі. Часто виходить з ладу блок SAM.

Приладова панель також часта несправність. Вона тут оптитронна. Зламатися може через перепади напруги.

Читайте також  Українським водіям показали дешеву альтернативу Suzuki Jimny (ФОТО)

Land Rover Range Rover III

Багато в чому чутки про ненадійність «британця» сильно перебільшені. Мотор і КПП тут досить ресурсні, але це не скасовує високу вартість обслуговування. Цінник заміни масла, наприклад, – 5 000, повітряного фільтра з роботою – 3 000. Поміняти передні гальмівні колодки обійдеться в 10 000 (ціна за оригінал). І це ще квіточки.

Заміна ланцюгів (приблизно раз в 150-200 тис. км) коштує до 100 000, а заміна ременів (раз в 100 тис. км) – близько 20 000.

Рульова рейка часом не ходить і 100 тис. Км, а коштує із заміною близько 25 000.

З підвіскою все трохи гірше. Слабке місце – датчики положення кузова. Вони є на кожній стійці. Передні нижні важелі і кульові теж ходять недовго. І найцікавіше – пневмопідвіска.

Пневмостойкі ходять не більше 150 тис. Км. Зовсім небюджетної щодо вартості покупки. Біч підвіски для RR – це солі і бруд, тому, якщо зважитеся на покупку, частіше мийте пневмобаллона.

Porsche Cayenne Turbo I

Закриває рейтинг Porsche Cayenne Turbo , який на початку 2000-х став еталоном спортивного кросовера. Потужні мотори, відмінна керованість, велика кількість комфорт-опцій – багато хто мріяв про такий автомобіль.

Одна з найпоширеніших проблем восьмициліндрових моторів – задираки циліндрів. Лікується гільзовка, вартість якої з заміною всіх расходников легко переступить за 150 000 грн. Заміна несправних турбін обійдеться мінімум в 20 тис. , а несправні паливні насоси, яких тут два, – в понад 25 тис. за умови використання неоригінальних запчастин.

Якщо попалася машина з системою придушення крену кузова, готуйтеся розщедритися. Якщо за авто не стежили, велика ймовірність виходу з ладу активних стабілізаторів вартістю 50 тис. А тандемний насос ГУР, який встановлюється на авто з цією системою, попросить за заміну ще 30 тис..

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.