Чому автопром знову переходить на стрілочні прилади замість цифрових

Час читання: < 1 хв.
0

В останні кілька років цифрові приладові панелі стали головними фішками нових моделей автомобілів. Цифрові приборки почали встановлювати як на дорогі автомобілі люкс класу, так і на бюджетні моделі. Однак деякі автовиробники вирішили відмовитися від цієї фішки і повертаються до витоків – стрілочних приладах.

У 2020 склалася цікава ситуація із закупівлями напівпровідникових мікросхем. Багато автомобільні заводи були закриті через карантинних обмежень, попит на транспортні засоби сильно знизився. У той же час, популярність електроніки виросла і виробники телефонів, планшетів і ноутбуків, викупили обсяг мікрочіпів, який призначався «автомобільщікам».

Після затишшя, на автомобільному ринку помітили різкий скачок і попит на автомобілі знову пішов вгору. Але тут автовиробники зіткнулися з дефіцитом мікрочіпів і були змушені звести їх використання, в процесі виробництва, до мінімуму. Саме тому, деякі нові моделі знову оснащують стрілочними спідометрами і тахометрами.

Реклама

Наприклад, цифрова приладова панель була замінена традиційної на автомобілі Peugeot 308. За це клієнти отримали знижку в розмірі 400 євро.

Варто зазначити, що дефіцит напівпровідників тільки набирає обертів.

Джерело:  avtodream

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!