Складено ТОП-7 найкрасивіших автомобілів післявоєнної епохи

Видання 110km.ru склало рейтинг найпривабливіших машин у післявоєнний період.

0
80
Allard K1

Першим даний топ відкриває Figoni & Falaschi Delahaye 135 MS «Narval» . Машина паризького автомобільного ательє Giuseppe Figoni & Ovidio Falaschi до нинішнього часу вважається одним з найкрасивіших автомобілів в світі. Кабріолет, який був побудований на шасі Delahaye 135 MS , перший раз був представлений на автосалоні в Парижі в 1946 році. Всього було створено не більше десятка таких машин. Під капотом кабріолета встановлений 3,6-літровий двигун потужністю 125 сил, який працює в парі з 4-швидкісною коробкою передач.

Figoni & Falaschi Delahaye 135 MS «Narval»

Другим в списку йде автомобіль Norman E. Timbs Buick Streamliner . Ця незвичайна машина була побудована американським інженером-механіком Норманом Тімбсом в 1948 році. На розробку даного автомобіля майстер витратив 2,5 року і 10 тис. доларів: на ті часи дуже великі гроші. Краса цієї машини на той момент була незаперечною фактів, і вона раз у раз з’являлося на обкладинках автомобільних журналів в той період.

Norman E. Timbs Buick Streamliner

Ще одним автомобілем, що потрапили в даний рейтинг став, Triumph 1800 Roadster . Як зазначає видання UaMotors , британська компанія Triumph зараз більше відома своїми мотоциклами, але в середині 20 століття під цією маркою з успіхом випускали машини. Родстер Triumph 1800 був представлений в 1946 році. Зовні автомобіль схожий на старі британські машини, але виглядає ще більш елегантно, а також вишукано. Під капотом Triumph 1800 Roadster знаходився скромний 1,8-літровий двигун потужністю 65 к.с. в парі з 4-ступінчастою МКПП.

Triumph 1800 Roadster

Експерти даного ТОПу не обійшли увагою і модель Daimler DE36 . Вперше дане купе представили в 1948 році на Лондонському автосалоні. Виставковий автомобіль був пофарбований у зелений відтінок яшми. Шасі спочатку розроблялася для випуску великих містких автомобілів. Колісна база Daimler DE36 досягає 3,8 метра, що надає автомобілю по-справжньому величний вигляд. Під капотом машини знаходиться 5,4-літрова рядна «вісімка», яка видає 150 к.с.

Daimler DE36

Далі в рейтингу йде оригінальна модель Allard K1 . Відзначається, що сер Сідней Аллард задовго до Керролла Шелбі встановив американський двигун V8 на легкий британський спорткар. Родстер Allard K1 був представлений в 1946 році. Його оснастили 3,6-літровим двигуном Ford продуктивністю 97 к.с. Allard K1 випускали до 1949 року, всього було зібрано трохи більше 100 таких авто.

Allard K1

Ще одним найкрасивішим автомобілем післявоєнної епохи був визнаний Tucker Torpedo . Американський 5,5-метровий автомобіль дебютував в 1948 році. Силовий агрегат у Tucker Torpedo розташовувався ззаду, двері відкривалися назустріч один одному, а рульове колесо було встановлено по центру обтягнутої шкірою передньої панелі. У рух машину приводив 5,5-літровий мотор від Franklin , який видавав 166 к.с. У парі з двигуном працювала 4-ступінчаста коробка передач з електромагнітним перемиканням.

Tucker Torpedo

І замикає даний топ автомобіль Talbot-Lago T26 Grand Sport . Дебютував в 1947 році Talbot-Lago T26 Grand Sport поєднував в собі продуктивність спортивної машини і розкіш лімузина. В оснащенні машини знаходився 4,5-літровий рядний 6-циліндровий мотор потужністю 190 кінських сил. Максимальна швидкість Talbot-Lago T26 Grand Sport досягала 200 км / г.

Talbot-Lago T26 Grand Sport

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!