Назвали найбільш проблемні вживані автомобілі

0
1008

Автомобільні експерти склали список найбільш проблемних авто з пробігом. Рейтинг опублікувало видання ZR .

Фахівці орієнтувалися на аналогічні рейтинги TÜV.

  1. Kia Sportage

Kia Sportage з пробігом: знос колодок, стукала рейка і ще 3 проблеми.

Регулярний аутсайдер німецьких рейтингів надійності. Список скарг довгий і різноманітний. Автоматична трансмісія, амортизатори, рульове управління виходять з ладу частіше і швидше, ніж хотілося б. У багатьох елементів підвіски низький ресурс. Претензії до матеріалів інтер’єру – пластик спучується і гримить, кермо і сидіння стираються. Провисають двері, люк на даху часто заклинює.

Базовий у нас атмосферний бензиновий двигун 2.0 серії G4KD, на щастя, не в числі проблемних. Хоча і у нього помічені плаваючі обороти, відмови фазорегулятора і випадки задирів через руйнування нейтралізатора.

Підвіска старих Спортейдж вимагає постійної уваги з-за невисокого ресурсу багатьох елементів.

  1. Nissan Qashqai

Мотори 1.6 HR16DE і більшою мірою тонкостінний 2.0 MR20DE схильні до залягання кілець при постійній експлуатації в міських режимах. Двигун 1.6 в поєднанні з варіатором Jatco JF015E, у якого хвороби вилазять після 20 000 км і який насилу доживає до 100 тисяч, – не сама райдужна комбінація на вторинному ринку. У 2-літрового мотора до 80-100 тисяч км розтягується ланцюг ГРМ, а після п’яти років експлуатації часті течі піддона картера, закріпленого на герметику.

Також Кашкаю закидають сипучу передню підвіску, недовговічну рульову рейку, скрипучий пластик, розгерметизацію вітрового скла, слабке ЛКП та інші неприємні дрібниці.

Бензинові атмосферники – перш за все 2-літровий – не відрізняються високою надійністю, особливо при постійній експлуатації в місті.

До слова, у Жуків репутація не набагато краща, причому у всіх поколінь. А ось X-Trail, споріднений Кашкаю по шасі і багатьом агрегатам, таким шлейфом негативу не має.

  1. Chevrolet Spark / Matiz

За трансмісіям і двигунів особливих нарікань немає, крім масложорів, який проявляється з віком. Але модель все одно в числі гірших майже у всіх вікових категоріях. Вкрай ненадійними називають підвіску (крім пружин і амортизаторів), рульове управління, систему випуску і персонально для Спарка – гальмівну систему. У нас машину продавали і як Daewoo, і як Chevrolet – в тому числі узбецької збірки, до нестабільного якості якої є додаткові претензії.

Підвіска, рульове управління, гальмівна система вередують частіше, ніж хотілося б.

  1. Ford Mondeo

Левова частка кошмарної статистики падає на роботизовану коробку PowerShift, чий ремонт обходиться в астрономічні суми, хоча це ще не самий ломучій преселектів в світі. Але є питання і до 2-літрового мотора EcoBoost, який відмічався прогоранням поршнів. Невдала конструкція рульового механізму – пластикова втулка стирається в рекордні терміни. Є проблемні вузли в електриці.

Схожа репутація і у кросовера Kuga, де крім робота часто барахлить паливна система турбодизеля і електроніка повного приводу.

Один з найбільш проблемних вузлів багатьох Фордів – робот PowerShift, дуже дорогий в ремонті.

  1. Peugeot 308

Всі реальні (і надумані) проблеми мотора Peugeot-Citroen.

Питання починаються з якості ЛКП і нерівномірних зазорів між деталями кузова. Майже всі двигуни жеруть масло, найбільш ходовий атмосферник 1.6 страждав швидким розтягненням ланцюга, відмовами ЕБУ і системи зміни фаз газорозподілу. Турбомотори нічим не краще. Характерні вразливі місця для всіх 308-х – водяна помпа і термостат. Швидко зношуються гальмівні колодки і передні амортизатори, на АКП чудит електроніка і раптово виходить з ладу гідроблок. Загалом, набір болячок рясний і неприємний, підібрати живучу комбінацію мотора і коробки на вторинному ринку нелегко. Переважно виглядає атмосферне 1.6 в поєднанні з механікою.

Двигун 1.6 THP відомий не тільки передовими технічними рішеннями, але і частими поломками. Проблем стало менше після модернізації в 2011 році.

  1. Шкода Октавія

Нерідко поломки відбувалися в гарантійний період – як механічні руйнування, так і відмови керуючої електроніки. Класичний 4-ступінчастий автомат теж іноді вередував на малих пробігах, і навіть МКП вимагала регулювання.

Ситуація виправилася після 2011 року, коли всі мотори і коробки поступово модернізували, але осад залишився.

В іншому машина нічим страшним не боліла. Сказане певною мірою відноситься і до інших моделей Шкоди того періоду – в більшій мірі до Суперб.

  1. Дачія Логан

Проблеми Renault Logan, з якими стикаються всі (майже) власники.

Раз вже ми орієнтуємося на TÜV, то все ж згадаємо Logan. За підрахунками, він незмінно в групі лідерів різного віку від 2 до 11 років за питомою кількістю поломок. У числі основних проблем – привід ГРМ на моторі 1.4 MPi, масляний насос (на всіх моторах), на турбодизелем 1.5 ламається турбіна. Швидко зношуються кермові наконечники і занадто часто перегорають лампочки.

За версією TÜV, модель Duster трохи краще.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!