Компанія Skoda оголосила про старт продажів електричного кросовера Enyaq iV в спортивному виконанні Sportline. Це найкрутіша версія розеточного СУВ від чеської марки, яка, втім, представлена в двох модифікаціях.
Перша з них – це молодша Sportline iV 60. Вона базується на основі звичайної «шестидесятки» зі 180-сильним електромотором і батареєю ємністю 62 кВтг (запас ходу – до 400 км). Ціна такого електрокара в рідній Чехії – 43,9 тис. євро.
Друга модель – старша Sportline iV 80. Тут вже потужність силової установки становить 204 к.с., а ємність батареї – 82 кВтг (запас ходу на одному заряді 520 км). Правда, і вартість відчутно вище – 49,9 тис. євро.
Так, чому ж Спотрлайни відрізняються від звичайних Еніяков ? По-перше, спортивним шасі (спереду машина занижена на 15 мм, ззаду – на 10 мм) і більш гострим рульовим керуванням (в обох випадках максимальна швидкість обмежена електронно на позначці 160 км / ч, а ось розгін до «сотні» відрізняється – iV 80 робить спринт за 8,6 секунди, тоді як iV 60 – за 8,7 секунди).
По-друге, зовнішні доробки: машина отримала змінений передній бампер, глянсовий чорний декор, що прикрашає передню панель, молдинги бічних вікон, багажник на даху, дифузор заднього бампера, плюс спеціальні шильдики.
Нарешті, по-третє, поліпшене оснащення: на борту кросу є матричні світлодіодні фари, спортивні сидіння з вбудованим підголовником, трехспицевое спортивне рульове колесо, накладки на педалях з алюмінієвим покриттям і карбонові акценти. Оздоблення салону, до речі, представлена екокожа і мікрофіброю.
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Німецький автоконцерн Volkswagen закриває свій автомобільний завод у Дрездені, що сталося вперше за 88 років…
Leave a Comment