Автомобіліст Всеволод вирішив удосконалити “Запорожець” і зробити його швидким. Так, він вирішив перевести автомобіль на електротягу. На даний момент проект ще не завершений, але вже при ходових випробуваннях він показав максимальну швидкість 150 км / год і прискорення 100 км / год за 5,5 секунд.
Для трансформації Всеволод вибрав собі ЗАЗ-966 1971 року випуску.
Перед тим, як оновити транспортний засіб, автор розробив ретельний проект. Чимало часу і коштів зажадав процес комплектації – підбір акумуляторів, двигуна, контролера, зарядного пристрою, педалі акселератора і деяких більш дрібних блоків Про це повідомляє “Авто 24” .
Головний компонент автомобіля, це тягова батарея, її запозичили у електромобіля “Chevrolet Volt”. Двигун взяли італійського виробництва, такий застосовується в декількох версіях “Fiat”. Коробку передач залишили на місці, з однієї простої причини – у заднемоторного і заднеприводного “Запорожця” вона також виконує роль редуктора головної передачі. Це завдання залишилася і в оновленому варіанті, тільки тут видалили важіль з кулісою, тому що передачі водієві перемикати не потрібно.
Для з’єднання двигуна з механічною коробкою передач застосували перехідну плиту і сполучну муфту.
На даний момент проект ще не завершений, але вже при ходових випробуваннях він показав максимальну швидкість 150 км / год і прискорення 100 км / год за 5,5 секунд.
Автору ще належить отбалансировать розподіл ваги по осях машини. У тому варіанті, коли електро-ЗАЗ проходив перші випробування, передня вісь була недостатньо завантажена, через що передок здавався жорстким, і не все гаразд було з відгуком машини на дії кермом, особливо на великій швидкості. Так, Всеволод планує перенести частину батареї з салону в багажник, а також змістити вперед електродвигун і контролер.
Крім цього, під час випробувань, з’явилося кілька дрібних проблем. Наприклад, довелося вирішувати проблему шумності роботи електричного насоса системи охолодження двигуна.
Зараз же робота над проектом електро- “Запорожця” триває.