Який вживаний автомобіль можна купити, а від якого краще триматися подалі? Це найскладніше питання для українського авторинку, де 9 з 10 чоловік вибирають старий автомобіль. Відповісти на нього найскладніше з двох причин. По-перше, якості вживаного автомобіля багато в чому залежать від того, як він експлуатується і обслуговується, і є строго індивідуальними. По-друге, існує безліч оцінок надійності за моделями, але вони настільки часто суперечать один одному, що їм не можна сильно довіряти.
Дослідження Німецької асоціації технічних інспекцій (TUV) як і раніше залишаються одними з найнадійніших, тому що вони покладаються не на опитування клієнтів, як більшість інших, а на дані технічних інспекцій, проведених протягом року – а їх близько 4,8 млн. Її звіт за підсумками 2020 року було сформовано, і були вибрані гірші автомобілі у віці до 10 років.
Однак слід пам’ятати про декілька речей. TUV повідомляє не про всі виниклі дефекти, а тільки про тих, які відображені в сервісній книжці або виявлені під час технічного огляду. Асоціація також розраховує середню кількість дефектів, без різниці, що перегоріла фару і пошкоджену коробку передач. Нарешті, в звіт включені тільки ті моделі, яких достатня кількість в системі компанії, що пояснює відсутність таких брендів, як Lexus або Alfa Romeo, які не дуже популярні в Німеччині.
10. Ford Galaxy – 31,7 коефіцієнт серйозних несправностей (при середньому пробігу 186 000 км)
9. Volkswagen Fox – 31,8 (105 000)
8. Peugeot 207 – 31,9 (107 000)
7. Renault Twingo – 32,0 (103 000)
6. Citroen C4 – 32,7 (120 000)
5. Nissan Qashqai – 32,9 (136 000)
4. Mazda 5 – 33,0 (146 000)
3. Hyundai Tucson – 34,0 (130 000)
2. Dacia Logan – 36,2 (134 000)
1. Renault Kangoo – 37,5 (137 000)