10 авто различных классов, которые славятся комфортом

Час читання: 5 хв.
0

Швидка їзда може здаватись захопливою, але що, коли вам хочеться просто відпочити за кермом? Британське видання CarBuyer підібрало десять автомобілів, створених більше для того, щоб розслаблятися, аніж ганяти. Ми в UAMotors готові ознайомити вас із подробицями нижче.

Якщо ви подивитесь на асортимент автожурналів, які продаються у місцевих газетних кіосках, то навряд чи побачите такий, що присвячений найкомфортнішим автомобілям. Натомість у десятках назв та заголовків будуть згадуватися слова “швидкість” або “спорт”, це ж так цікавить автомобільних ентузіастів. Але що, коли покупцю потрібна машина, яка заспокоює, а не пришвидшує пульс?

Насправді на ринку є багато машин, які заслуговують на те, щоби попасти в умовний журнал «Релакс-авто». Деякі виробники усвідомлюють, що не всі люди хочуть з вереском шин проходити один поворот за іншим, а відтак пропонують моделі, націлені на комфорт, а не на спортивність.

Реклама

Не будуйте ілюзій, що плавність ходу відразу означає кволість авто на прямій чи хиткість у поворотах. Навіть якщо певна модель не може подарувати рівень екстриму гоночних машин, насправді зараз на ринку доволі мало автомобілів, які почуваються прямо-таки нестабільними і громіздкими у керуванні. Сучасні машини навчені цілком добре справлятися зі стандартним переліком вимог середньостатистичного покупця. Більше того, по-справжньому комфортна їзда не є атрибутом винятково розкішних седанів і лімузинів. Існує безліч невеликих доступних автомобілів, які також здатні розслабити водія і пасажирів у далеких подорожах чи в буденних поїздках на роботу/у магазин, варто тільки знати, куди і за чим дивитися.

1. Mercedes-Benz E-class

Седан бізнес-класу з трипроменевою зіркою на капоті завжди хвалили за бездоганні налаштування підвіски та першокласний плюшевий інтер’єр. Поточне покоління W213, як і всі попередні, пропонує одночасно не тільки рафінований комфорт пересування, але і захоплюючий драйв – так важко поєднувані речі в одному авто. Високотехнологічні двигуни Е-класу економічні в місті та тихі навіть на підвищених оборотах при їзді на трасі.

2. Citroen C3

Завдяки фону, створеному своїми конкурентами у субкомпактному класі, де спортивність іде попереду комфорту в надії сподобатися молодим і відчайдушним водіям, Citroen C3 зміг легко виділитись, будучи повною протилежністю: французький хетчбек навмисно налаштований на значно більш м’яку і поступливу їзду, а також має дизайн, який не намагається виглядати агресивним чи викликаючим.

3. Jaguar XF

Рестайлінг пішов на користь останньому поколінню бізнес-седану від Ягуар. Він його збалансував. Вам пропонується широка лінійка бензинових і дизельних двигунів, високоякісний салон з абсолютно новою мультимедіа-системою, але головне – комфортні їздові характеристики. Тепер XF дуже вишуканий на швидкості, чудово тримає дорогу та має багато місця всередині для пасажирів і їх поклаж.

4. Skoda Superb

Мультифункціональний чеський ліфтбек Skoda Superb є улюбленцем видання CarBuyer, і не дарма: немає жодної області, де ця машина розчаровує. Суперб пропонує стільки салонного простору, скільки седани двома класами вище, ідеальну ергономіку і посадку та якість їзди, що більше відповідає моделям бізнес-класу, а не середнього, де насправді перебуває флагман Шкоди.

5. Volvo S90

Великий седан від Вольво з самого початку був розроблений як солідний автомобіль для тих, хто у першу чергу цінує вишуканість і стиль. Одвічна альтернатива німецьким машинам цього класу, шведський флагман підкреслить вашу особливість і розбірливість у виборі авто. Шикарний просторий інтер’єр найвигідніше представляє світло-бежевий колір з оздобленням із алюмінію або натурального дерева.

6. Mercedes-Benz S-class

S-class – чи не найкращий седан у світі. Він завжди лідирував у представницькому класі, насамперед через те, що на ньому однаково статусно їздити і за рулем, і як пасажир ззаду. Власне, задні сидіння розкішно оздоблені різними видами шкіри, диван дає достатньо простору для ніг і голови навіть у стандартній колісній базі. Останнє покоління (W223) отримало революційний в плані архітектури салон, зокрема торпедо, з новою генерацією інформаційно-розважальної системи MBUX.

7. BMW 5 series

Останні покоління «п’ятірки» сильно підняли планку комфортабельності, іноді навіть переважаючи у цьому плані деякі версії Мерседесів. 5 серія в кузові G30 пропонує не гірший рівень балансу комфорту і драйву, ніж E-class. Особливо, якщо вибирати колеса з меншим діаметром і більшим профілем шини. Вас вразить еластичність їзди на БМВ, як їх вдається бути плавною на нерівностях і при цьому так кристально чисто керованою в цілому.

8. Land Rover Range Rover

Коли мова заходить про те, щоб автомобіль міг проїхати усюди, складно придумати щось краще, ніж усім відомий Range Rover. Його громіздка рама та значна висота означають, що систему підвіски не потрібно було забивати в компактний простір, тому розробникам не доводилося йти на компроміси. Вони також не економили на рішеннях щодо якості їзди – достоїнство Range Rover протягом багатьох років.

9. Lexus UX

Lexus UX має яскравий дизайн, що виділяє його на тлі багатьох інших машин.

має зовсім інший вигляд, що робить велику частину своїх найближчих суперників виглядають conservaive шляхом порівняння. Чистий спорт- не сильна сторона UX, але його плюшевий, затишний салон та опціональна адаптивна підвіска забезпечують достатній рівень різкості, зберігаючи при цьому головний козир – плавність ходу.

10. Rolls-Royce Ghost

Неминучою була поява у списку представника найрозкішнішого автомобільного бренду, але ця модель посіла тільки останнє місце через свою високу вартість – ви можете купити будь-який інший автомобіль мінімум в одному екземплярі за ціну RR. Однак він є менш дорогим, ніж флагман компанії – модель Phantom – і дещо легший у керуванні за нього.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!