ТОП-5 8-місних авто для покупки

0
168

Якщо вашій родині або ж вам самим з робочими цілями необхідно великий 8-місний транспортний засіб, то варто вернути увагу на клас малих венів. Ми представляємо топ-5 моделей, які найбільше заслуговують уваги.

Знайти великий автомобіль для своєї великої сім’ї чи сімейства, який би міг взяти на борт, окрім вас, ще семеро людей, надавши їм повноцінні посадочні місця зі всіма зручностями – завдання не з простих, на перший погляд. Адже одне діло, коли у родині чоловік четверо чи навіть п’ятеро – тоді голова сім’ї зупиняється на 5- чи 7-місному SUV, як зараз модно, або, за класикою, на MPV (мінівені). З цим все ясно. Але що, коли людей ще більше і місця у вашому елегантному Volvo XC90 чи затишному Citroen C4 Grand Picasso вже не достатньо не те що для багажу, а взагалі для декількох чоловік, пасажирів?

Тоді вам потрібен «бус». Не автобус, а саме «бусик». І навіть не такий здоровенний, як великий Ford Transit чи Iveco Daily, ні, вистачить і «малого»: Renault Trafic, Ford Tourneo Custom, Volkswagen T6.1, Mercedes-Benz Vito або Peugeot Traveler/Citroen SpaceTourer, пише UaMotors .

Ці вени являють собою адаптовані під пасажироперевезення комерційні фургони. Раніше вони мали багато компромісів з точки зору динаміки та оснащення. Проте зараз перед нами зовсім інша картина, всі ці європейські буси випускаються з тією чи іншою назвою вже не одне і не два покоління, виробники багато чого досягнули, змінили і відшліфували за ці роки.

Деякі 8-місні вени взагалі отримали «бізнес-версії» з дорогим оздобленням всередині і переліком опцій, характерних для продукту преміум-класу: мова насамперед про Volkswagen Multivan та Mercedes-Benz V-class.

Головне, що завдяки своїм об’ємним кузовам і величезним вікнам такі машини дають повноцінне відчуття простору кожному пасажиру, навіть коли ви кудись їдете з повним переліком багажу. Такі машини також гнучкі у застосуванні – треба перевезти більше речей, ніж осіб? Будь ласка, легким рухом руки знімаєте одне, два чи всі крісла – і перед вами гігантський акваріум для перевезення будь-чого. Ну і на останок, варто зауважити цікавий момент: водії, що володіють бусами, дуже люблять хвалитися зручністю маневрування своїми машинами, мовляв, незважаючи на те, що розміри таких авто немаленькі, відчуття габаритів у них є кращим, ніж у кросоверах чи «пузотерках» – головним чином завдяки високій посадці, великим вікнам і прямолінійності кузова.

Читайте також  Ціна стартує від $ 4000: рейтинг найкращих недорогих автомобілів

Німецькі моделі:

Volkswagen Transporter (Caravelle, Multivan)

Дійсно зірка класу, Транспортер є, напевно, найдовершенішим автомобілем у списку. Він практично не має недоліків. 2.0-літрові дизелі розвивають потужність від 110 до 199 к.с., коробка передач варіюється від 5-швидкісної механіки до 7-ступеневого робота, у якості опції доступний повний привід. Найшвидша версія розганяється до 100 км/год за 9.3 с., вже не кажучи про ривок зі старту!

Ford Tourneo Custom

Турнео Кастом, по-перше, виглядає динамічно і стрімко, по-друге – їздить відповідно. Без сумніву, це найдрайвовіший вен серед усієї сьогоднішньої п’ятірки. Татусі оцінять. З точки зору загальносімейних якостей він нічим не програє опонентам: рестайлінгова модель пропонує найсучасніше обладнання, салон має більше 30 можливих конфігурацій! Це один з найкращих «бусів» на ринку. Завдяки хорошим гальмам, гострому рульовому керуванню та системі векторизації крутного моменту, що допомагає краще передавати потужність на колесау поворотах, Форд Турнео Кастом справді вражає якістю їзди.

Mercedes-Benz Vito (V-class, EQV)

Найпрестижніший представник добірки і єдиний, хто може нав’язати конкуренцію топовому Форду в плані розгінної динаміки – 7.3 с до 100 км/год з найпотужнішим 163-сильним двигуном. Єдиний, хто може конкурувати з Мультіваном – це вже в якості окремої моделі V-class. А ще існує винятково електрична варіація, EQV, яка здатна проїжджати більше 400 км без підзарядки.

Французькі моделі:

Renault Trafic

Трафік цікавий тим, що, як і Мерседес Віто, має насправді аж 9 місць, а не 8. Дев’яте сидіння розміщене між двома передніми, тобто по факту спереду у цих машин 3-місний диван. Останній (але, як відомо, не остаточний) рестайлінг сильно освіжив Trafic, приніс нову приладову панель і мультимедіа-систему, нові опції і дизайн. Рено комфортний і приємний на ходу, а зі 140-сильним дизелем запросто може, як кажуть, «дати жару» на дорозі дай Боже.

Peugeot Traveler & Citroen SpaceTourer

330 км без підзарядки здатна проїхати чисто електрична версія вена Пежо або Сітроена. Дизельні версії також доступні, при чому від 1.6-літрового 95-сильного агрегату до мотору об’ємом 2.0 л. і потужністю 180 к.с. (400 Нм). Коробка передач, щоправда, винятково механічна, 6-ступенева. Традиційно для французьких машин, буси від Пежо і Сітроен більше орієнтовані на спокійну і комфортну їзду, тоді як німецькі моделі жорсткіші і чутливіші до поворотів руля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.