Lexus офіційно представив седан Lexus IS 500 V8

Японська новинка призначена для ринку Північної Америки, тому цілком логічним є те, що під капотом розташувався потужний V8.

0
25

Новинка, що отримала назву Lexus IS 500 F Sport Performance, відрізняється від базового Lexus IS мінімальними деталями. Так, автомобіль оснастили іншими бамперами, розширеними передніми крилами, чотирма патрубками вихлопної системи, чорними елементами декору і полегшеними 19-дюймовими колісними дисками.

Але перше, що кидається в очі – «горбатий» капот, який в центральній частині на 50 мм вище звичайного. У рух Lexus IS 500 А Sport Performance наводиться вже знайомим безнаддувних V8 об’ємом 5,0 літра, який піддався легкому доопрацюванню, в результаті чого його віддача зросла до 479 к.с. потужності і 536 Нм крутного моменту. Також зберегли 8-ступінчасту АКПП і задній привід, але замість активного диференціала TVD на цей раз використовували звичайний механічний «самоблок» Torsen.

Підвіска седана Lexus IS 500 F Sport Performance має адаптивні амортизатори, а ще ззаду встановили додатковий демпфер Yamaha, який здатний гасити коливання кузова.

В результаті всіх доопрацювань Lexus IS 500 F Sport Performance поважчав на 65 кг відносно версії IS 350 F Sport з двигуном V6 – його маса зросла до 1765 кг. Час розгону новинки до 100 км / год складає 4,5 секунди. Якщо порівнювати з конкурентами, то, наприклад, «заряджений» BMW M3 з 3,0-літровим бітурбірованним агрегатом на 480 к.с. розганяється до заповітної позначки за 4,1 секунди.

Читайте також  Lexus планує випустити великий кросовер, новий позашляховик і електрокар

Новий «п’ятисотий» Lexus будуть пропонувати тільки на ринку Північної Америки, причому перші автомобілі з’являться у дилерів лише восени нинішнього року. І найімовірніше, що це буде остання модель Lexus з атмосферним V8, оскільки ще раніше автовиробник заявив про намір відмовитися від цього мотора зовсім.

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.