Названо топ-5 нетипових автомобілів АвтоВАЗ

0
116
АвтоВАЗ в найближчому майбутньому зустріне серйозні зміни, так як Група Renault представила новий стратегічний план під ім’ям «Ренолюція» (Renaulution), який передбачає об’єднання російської Lada і румунської Dacia в один бізнес-підрозділ. Нові моделі бренду стануть виходити на базі CMF-B, а в 2024 році має з’явитися і повністю нова Niva.

Експерти вирішили заглибитися в історію АвтоВАЗу, назвавши нетипові моделі вітчизняного бренду, про які багато хто міг не знати.

ВАЗ-2801 (ВАЗ-2102Е)

Зараз в транспортній індустрії багато компаній вирішили перейти на абсолютно електричні моделі, однак інженери волзького підприємства працювали в даному напрямку ще в 70-х роках XX століття. Результатом роботи розробників ВАЗ стала електрична версія ВАЗ-2801, заснована на базі ВАЗ-2102. На одному заряді подібний електромобіль міг пройти близько 85 км при швидкості близько 60 км / г. У рух автомобіль приводиться електродвигуном з віддачею 12 кВт (16 к.с.). Однак технології не були готові до настільки проривної увазі автомобілів і тести виявили ряд вельми істотних недоліків.

ВАЗ-2108 Тарга

На підприємстві займалися не тільки виробництвом перспективних силових установок, однак і експериментували з різними типами кузова для своїх машин. Однією з найбільш цікавих варіацій є ВАЗ-2108 в кузові Тарга. Перший дослідний зразок даної моделі був створений в 1988 році. Одними з найбільш популярних авто з даним типом кузова є Pontiac Firebird і Chevrolet Camaro. ВАЗ-2108 Тарга могла б виявитися неймовірно популярною серед молодих радянських водіїв, однак, на жаль, у зв’язку з важкою ситуації в країні розробку вирішили зупинити.

ВАЗ-21106

Швидше за все багато господарів «десяток» мріяли про те, щоб в технічному оснащенні їх машини оселився більш потужний мотор літра так на два. Заводчани теж так вважали, в зв’язку з цим в 1996 році був презентований прототип ВАЗ-21106, який отримав прізвисько «Жовта акула». Модель створювалася для омологації гоночного авто відповідно до міжнародного регламентом і успішно прийняла участь в різних змаганнях. Під капотом машини знаходився 150-сильний 2,0-літровий силовий агрегат від Opel, який працював разом з 5-ступінчастою «механікою» цієї ж компанії. Також була 136-сильна варіація «гарячої десятки», проте вона вважається менш вдалою. Також авто отримало перероблену підвіску і аеродинамічний обвіс. Всього було вироблено близько 300 седанів ВАЗ-21106, а також 18 примірників дводверного купе ВАЗ-211061.

Читайте також  У Мережі показали зображення Hyundai Solaris нового покоління

ВАЗ-2112-90 «Тарзан-2»

У нас завжди користувався попитом позашляховик Нива, так як він був простий в обслуговуванні і відмінно виявляв себе на бездоріжжі. Інженери ВАЗ вирішили злегка переробити вже звичну концепцію і взялися за створення моделі, яка буде об’єднувати гідності Ниви з більш модернізованим кузовом. В результаті з’явився ВАЗ-210934 «Тарзан», який став гібридом «дев’ятки» і ВАЗ-2121. Машину зустріли добре, однак автовиробник випустив всього близько 5 000 одиниць моделі. У 1999 році заводчани взялися за продовження, і на світ з’явився ВАЗ-2112-90 «Тарзан-2», який можна було придбати в кузовах універсал і хетчбек.

Lada Revolution

Напевно багато хто асоціює моделі АвтоВАЗу з масовим сегментом і навіть не уявляють, як може виглядати справжній болід Lada. Влітку 2003 року прототип боліда Lada Revolution був показаний в столиці, а вже восени авто відвідав франкфуртський автосалон. Спортивний автомобіль має досить незвичайний експорт, проте напевно вона виконана з урахуванням аеродинамічних факторів, що дозволяє домогтися ефективного розподілу повітряних потоків і підвищує притискну силу. Для спорткара були підготовлені дві модифікації. Стандартний варіант Sport оснащувався бензиновим атмосферним 16-клапанним силовим агрегатом ВАЗ-21086-29 об’ємом 1,6 літра з розподіленим уприскуванням палива. Подібний мотор здатний розвивати віддачу 165 к.с. при 7600 об / хвилину і 160 Нм крутного моменту при 6200 об / хвилину. У модифікації SuperSport встановлений аналогічний двигун, але його продуктивність збільшена до 215 к.с. при 8500 об / хвилину і 170 Нм крутного моменту на 5800 об / хвилину.