Топ-10 автомобілів, які провалилися в Україні

0
2229

Деякі автомобілі не користуються попитом в Україні. Причому не можна сказати, що аутсайдери ринку – виключно погані моделі. Переважна більшість «невдах» – це сучасні добре обладнані машини.

Невдач машини відчувають через різні причини. Іноді імпортер виставляє занадто високий цінник, який відлякує покупців. Або не може забезпечити стабільні поставки на склад. Як результат, непогана, здавалося б, модель не може завоювати серця своїх потенційних прихильників.

У топ-10 провальних автомобілів увійшли моделі, які продемонстрували низький рівень продажу в 2020 році.

SEAT Ateca

Незважаючи на те, що Seat намагається з усіх сил бути в тренді, компанії дуже важко закритися в Україні – більшість українців не готова купувати кросовери за цінами, які пропонують іспанці. Навіть «членство» в групі Volkswagen не рятує ситуацію.

Ateca – перший кросовер «Сеат». Автомобіль дебютував в 2016 році. Машина побудована на платформі «Фольца», яка також використовується для Tiguan другого покоління.

В оснащення кросовера увійшли повністю світлодіодні фари, мультимедійний комплекс з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto, а також бездротова зарядка для смартфонів.

В Україні ціни на Ateca стартують з 810 000 гривен, тому не дивно що попит на модель знаходиться на такому низькому рівні.

Ford Fiesta

Коли Ford Fiesta входив в топ-10 найпопулярніших автомобілів України. Але часи змінилися, а з ними і ціни. Зараз українське представництво «Форд» просить за авто майже 600 000 гривен. Як результат, статус лідера «Фієста» проміняла на аутсайдера.

Хоча треба зазначити, що хетчбеки в Україні зараз взагалі не користуються попитом. Напевно, саме тому, наприклад, французи не поспішають привозити в Україну новий Peugeot 208. Тому не дивно, що і продажу Ford Fiesta знаходяться на дні.

SEAT Ibiza

SEAT Ibiza – ще один хетчбек, який українці обходять стороною. Не те, щоб він коштував великих грошей – іспанці просять за нього близько 500 000 гривень. Але покупці віддають перевагу іншим моделям.

І це незважаючи на те, що «Ібіца» має сучасний дизайн і непогано оснащена. Автомобіль змінив покоління в 2017 році. Його побудували на абсолютно новій платформі від Volkswagen. У список устаткування входять адаптивний круїз-контроль, а також мультимедійна система з Apple CarPlay і Android Auto.

Ford Mondeo

Не користується в Україні популярністю і Ford Mondeo. Попит на цю модель падає у всьому світі. У США автомобіль навіть зняли з виробництва. А його наступне покоління взагалі може перетворитися на гібрид кросовера і універсала.

В Україні «Мондео» доступний тільки в кузові ліфтбек з дволітровим бензиновим мотором потужністю 150 кінських сил. Базовою для країни комплектацію «фордівці» просять близько мільйона гривень. Топова версія буде коштувати майже 1,2 мільйона. Для українського споживача така ціна виявилася занадто високою.

Jac S4

S4 – це кросовер від китайської Jac, останнім часом активно просуває свої моделі в Україні. Але поки не дуже вдало.

Продажі S4 стартували в 2020 році. «Китаєць» приблизно на 10 сантиметрів довше Renault Duster. Він оснащується 1,5-літровим турбомотором потужністю 150 кінських сил. Агрегат може працювати в парі з 6-ступінчастою «механікою», або варіатором. Привід – тільки передній.

Читайте також  Названо топ-9 найкращих китайських кросоверів

Головна перевага Jac S4 – ціна. Він входить до переліку найдешевших кросоверів в Україні. Ціни на модель стартують від 460 000 гривен за непогану комплектацію з великим сенсорним екраном і сучасними системами безпеки. Але навіть привабливий прайс не переконав український купувати це авто.

Kia Sorento

Kia Sorento добре відома в Україні. На нашому ринку це найкращий кросовер корейської марки, яку українці дуже поважають. Про що свідчать обсяги продажів іншої моделі – Sportage. Але старшому брату «Спорту» так не пощастило. «Соренто» програла битву своїм однокласникам. У тому числі і «побратиму» Hyundai Santa Fe.

Можна припустити, що провал продажів Sorento в Україні пов’язаний зі зміною поколінь кросовера, яке було представлено в березні 2020 року. Але Україна воно досі не дісталося. А прихильники марки не хочуть купувати застарілу версію.

Sorento четвертого покоління побудований на новій платформі, яка передбачає установку широкої гами двигунів, в тому числі, гібридних силових установок з зарядкою від мережі.

Opel Insignia

Побачити Opel в аутсайдерах в Україні не дивно. Адже брендом довгий час ніхто всерйоз не займався. І, за великим рахунком, легендарна німецька марка тільки починає відроджуватися після довгих років небуття.

Insignia нового покоління дебютувала в 2016 році – ще до того, як Opel став частиною групи Peugeot. А ось оновленням моделі в 2019-м займалися вже французи. Флагману марки «підправили» зовнішність і додали в оснащення адаптивні матричні фари. Однак поки модель це не врятувало від провалу.

Kia ProCeed

ProCeed – найменш популярна модель Kia в Україні. Цю версію добре відомого «Сіда» розробляв європейський офіс марки. Представили новинку як п’яти дверний «Шутінг-брейк». Хоча ми розуміємо, що це лише маркетинг. Насправді ми маємо справу зі звичайним універсалом з дуже «заваленим» дахом.

Стартовий цінник на ProCeed в Україні – майже 870 000 гривен. Таку ціну складно назвати привабливою.

Fiat 500L

Fiat 500L можна назвати жертвою «канібалізму». Модель не витримала конкуренції з іншого модифікацією – 500X. Останнім часом справи у автомобіля йшли погано не тільки в Україні, але і в Європі в цілому. Тому Fiat навіть заявив, що змушений відмовитися від «ельки».

За даними ЗМІ, італійці розглядають можливість замінити 500L і 500X однією моделлю – великим кросовером, який отримає назву 500XL.

Honda Jazz

У «Хонди» вже давно непрості часи в Україні. Однак останнім часом японці пожвавилися – на українському сайті компанії активно почали з’являтися нові моделі. До того ж виробник просуває гібридні технології.

Однак головна причина, по якій продажі Honda в Україні знаходяться на низькому рівні, нікуди не поділася – автомобілі коштують надто дорого. Наприклад, Honda Jazz в базовій версії коштує майже 780 000 гривен.

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.