Компанія Geely показала інтер’єр нового електрокара (ВІДЕО)

0
116

Geely розсекретила інтер’єр нового електрокара Lynk & Co Zero в своєму офіційному Twitter-акаунті. До цього моменту ми мали досить розпливчасте уявлення про салон новинки. Тепер у нас з’явилася можливість розглянути все в деталях.

Перше, що привертає увагу в інтер’єрі Lynk & Co Zero – це великий екран мультимедіа, який не об’єднаний в один блок з панеллю приладів, відповідно до нових трендів. Вентиляційні отвори ретельно приховані і є частиною загальної композиції. На центральній консолі розташовані кілька фізичних кнопок, які дублюються на сенсорному дисплеї, а також селектор перемикання режимів їзди і підстаканники. Салон має незвичайну кольорову підсвітку, яка тягнеться по всьому периметру автомобіля, а також кермо трьохспиці, а також спортивні сидіння, оббиті тканиною преміум-класу.

Глобальний для китайського автовиробника проект Lynk & Co Zero розвивається високими темпами: всього через 3 місяці після прем’єри в Пекіні на полігоні Yan Cheng в китайській провінції Цзянсу вже почалися тести електрокара. У першому ж випробуванні на трасі новачок продемонстрував деякі зі своїх вражаючих можливостей, включаючи повністю керовану пневмопідвіску і відмінну керованість на високих швидкостях.

Зараз читають  Перші подробиці про кросовер Lancia

Електрокар Zero побудований на розробленою Geely Holding архітектурі SEA – першої в світі відкритої модульної платформою, яка буде використовуватися всіма дочірніми компаніями Geely, а також третіми сторонами. Якщо темпи розробки збережуться, то клієнти отримають перші Lynk & Co Zero вже в кінці 2021 року.

«Швидкість, з якою Zero розвивається від концепції до серійного виробництва, дійсно вражає. Сьогодні ми збираємо реальні дані, які відповідають нашим раннім оцінками ефективності платформи. Ми створюємо новий тип електромобіля, який поєднує продуктивність з якістю, а якість з технологією », – заявив головний розробник SEA Кент Бовеллан.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.