Geely розсекретила інтер’єр нового електрокара Lynk & Co Zero в своєму офіційному Twitter-акаунті. До цього моменту ми мали досить розпливчасте уявлення про салон новинки. Тепер у нас з’явилася можливість розглянути все в деталях.
Перше, що привертає увагу в інтер’єрі Lynk & Co Zero – це великий екран мультимедіа, який не об’єднаний в один блок з панеллю приладів, відповідно до нових трендів. Вентиляційні отвори ретельно приховані і є частиною загальної композиції. На центральній консолі розташовані кілька фізичних кнопок, які дублюються на сенсорному дисплеї, а також селектор перемикання режимів їзди і підстаканники. Салон має незвичайну кольорову підсвітку, яка тягнеться по всьому периметру автомобіля, а також кермо трьохспиці, а також спортивні сидіння, оббиті тканиною преміум-класу.
Глобальний для китайського автовиробника проект Lynk & Co Zero розвивається високими темпами: всього через 3 місяці після прем’єри в Пекіні на полігоні Yan Cheng в китайській провінції Цзянсу вже почалися тести електрокара. У першому ж випробуванні на трасі новачок продемонстрував деякі зі своїх вражаючих можливостей, включаючи повністю керовану пневмопідвіску і відмінну керованість на високих швидкостях.
Електрокар Zero побудований на розробленою Geely Holding архітектурі SEA – першої в світі відкритої модульної платформою, яка буде використовуватися всіма дочірніми компаніями Geely, а також третіми сторонами. Якщо темпи розробки збережуться, то клієнти отримають перші Lynk & Co Zero вже в кінці 2021 року.
«Швидкість, з якою Zero розвивається від концепції до серійного виробництва, дійсно вражає. Сьогодні ми збираємо реальні дані, які відповідають нашим раннім оцінками ефективності платформи. Ми створюємо новий тип електромобіля, який поєднує продуктивність з якістю, а якість з технологією », – заявив головний розробник SEA Кент Бовеллан.