Намагаєшся для них, розподіляєш по всьому салону нові функції, а ці невдячні автолюбителі зовсім не цінують твого старання і геть відмовляються купувати нову модель! Можливо, саме так у 2020 році обурювалися інженери і дизайнери ряду великих автомобільних компаній, які відзначилися провалом інноваційних моделей. Адже, як відомо, в автопромі не всі, що робиться – на краще. І такі автомобілі – наочна ілюстрація.
Після знайомства з оновленим Ford Focus RS один вітчизняний журналіст уїдливо зауважив, що незважаючи на «ін’єкцію адреналіну», даний автомобіль все одно залишився тим самим Focus з усіма наслідками, що випливають проблемами і спадковими вадами. Ні оновлений дизайн, ні новий двигун з поліпшеною трансмісією не принесли RS бажаною слави ні на європейському, ні на американському ринку. В результаті, автомобіль потрапив в список машин-невдах 2020 року. У США його і зовсім зняли з продажів на первинному ринку.
Автомобіль, який користується непоганою популярністю, але тільки на вторинному ринку. Ті, хто до недавнього часу наважувався брати Fusion Sport в первинному сегменті, дуже швидко прощалися зі своїм «щасливим придбанням». Власне, головне, що привертає увагу до автомобіля на вторинному ринку, це закономірно крихітні пробіги на одометрі. Ціна на машину також знаходиться в прийнятних межах.
Чим вище злетиш – тим болючіше впадеш. Дане правило найкраще на ринку автомобілів підтверджує преміальний Chevrolet Corvette C7, який є живим свідченням того, що далеко не кожна дорога машина володіє бездоганним рівнем якості і характеристиками, здатними повною мірою задовольнити запити цікавиться подібними речами публіки. У C7 все пішло в 2020 році настільки «кисло», що зовсім скоро автомобілів може не стати і на ринку Європи.
Не зміг в 2020 році похвалитися хорошими продажами і ось такий автомобіль середнього класу. До 2012 року Malibu випускався виключно під американський ринок. Однак не найвдаліші продажу на батьківщині змусили компанію шукати нові ринки збуту. На жаль і ах, свого щедрого претендента «Малібу» не зміг знайти ні в Європі, ні в Азії. Не допомогло моделі і оновлення минулого року. Хоча авто залишається на ринку, його за підсумками 12 місяців можна сміливо записувати в аутсайдери ринку.
Американський автопром в цілому переживає не найкращі часи. Найгірше для нього те, що «вітчизняні тази» в США не прагнуть купувати самі американці, коли є більш доступна і як правило менш ненажерлива альтернатива з Південної Кореї, Японії і навіть Китаю. Яскравим прикладом йде слави в 2020 році став Buick Regal TourX. Слава моделі, яка почала свою історію в далекому 1976 році, стрімко меркне. Машина не може похвалитися хорошими продажами, а на тлі відомих проблем минулого року вони впали ще більше.
Mazda офіційно представила оновлений кросовер CX-5 2026 модельного року. На ринок він вийде на початку…
У червні 2025 року український автопарк поповнився понад 2,4 тисячі гібридних легкових автомобілів (HEV та…
Обмеження швидкості, яке встановлюється дорожнім знаком, часто викликає у водіїв багато запитань, особливо якщо поряд…
BMW знову підтвердила свої амбіції - цього разу на рідному ринку. За даними Федерального автотранспортного…
Компанія Zeekr показала інтер'єр свого нового флагманського кросовера 9X. Це велика преміальна модель від Geely,…
Разом із літньою спекою в багатьох областях країни спостерігаються дощі. За словами фахівця, сучасні авто…
Leave a Comment