Намагаєшся для них, розподіляєш по всьому салону нові функції, а ці невдячні автолюбителі зовсім не цінують твого старання і геть відмовляються купувати нову модель! Можливо, саме так у 2020 році обурювалися інженери і дизайнери ряду великих автомобільних компаній, які відзначилися провалом інноваційних моделей. Адже, як відомо, в автопромі не всі, що робиться – на краще. І такі автомобілі – наочна ілюстрація.
Після знайомства з оновленим Ford Focus RS один вітчизняний журналіст уїдливо зауважив, що незважаючи на «ін’єкцію адреналіну», даний автомобіль все одно залишився тим самим Focus з усіма наслідками, що випливають проблемами і спадковими вадами. Ні оновлений дизайн, ні новий двигун з поліпшеною трансмісією не принесли RS бажаною слави ні на європейському, ні на американському ринку. В результаті, автомобіль потрапив в список машин-невдах 2020 року. У США його і зовсім зняли з продажів на первинному ринку.
Автомобіль, який користується непоганою популярністю, але тільки на вторинному ринку. Ті, хто до недавнього часу наважувався брати Fusion Sport в первинному сегменті, дуже швидко прощалися зі своїм «щасливим придбанням». Власне, головне, що привертає увагу до автомобіля на вторинному ринку, це закономірно крихітні пробіги на одометрі. Ціна на машину також знаходиться в прийнятних межах.
Чим вище злетиш – тим болючіше впадеш. Дане правило найкраще на ринку автомобілів підтверджує преміальний Chevrolet Corvette C7, який є живим свідченням того, що далеко не кожна дорога машина володіє бездоганним рівнем якості і характеристиками, здатними повною мірою задовольнити запити цікавиться подібними речами публіки. У C7 все пішло в 2020 році настільки «кисло», що зовсім скоро автомобілів може не стати і на ринку Європи.
Не зміг в 2020 році похвалитися хорошими продажами і ось такий автомобіль середнього класу. До 2012 року Malibu випускався виключно під американський ринок. Однак не найвдаліші продажу на батьківщині змусили компанію шукати нові ринки збуту. На жаль і ах, свого щедрого претендента «Малібу» не зміг знайти ні в Європі, ні в Азії. Не допомогло моделі і оновлення минулого року. Хоча авто залишається на ринку, його за підсумками 12 місяців можна сміливо записувати в аутсайдери ринку.
Американський автопром в цілому переживає не найкращі часи. Найгірше для нього те, що «вітчизняні тази» в США не прагнуть купувати самі американці, коли є більш доступна і як правило менш ненажерлива альтернатива з Південної Кореї, Японії і навіть Китаю. Яскравим прикладом йде слави в 2020 році став Buick Regal TourX. Слава моделі, яка почала свою історію в далекому 1976 році, стрімко меркне. Машина не може похвалитися хорошими продажами, а на тлі відомих проблем минулого року вони впали ще більше.
У квітні в Україні на внутрішньому ринку зареєстровано 124,5 тис. перепродажів вживаних легкових автомобілів, що…
Бренд Boshoku, що належить Toyota, у рамках Пекінського автосалону представив концепт «мінівену майбутнього». Розробка з…
Відтепер на навчальних автомобілях в Україні не має бути знаків із літерою «У». Відповідні зміни…
Депутати Рівненської обласної ради найближчим часом звернуться до народних депутатів Верховної Ради України, щоб вони…
Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…
Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…
Leave a Comment