Намагаєшся для них, розподіляєш по всьому салону нові функції, а ці невдячні автолюбителі зовсім не цінують твого старання і геть відмовляються купувати нову модель! Можливо, саме так у 2020 році обурювалися інженери і дизайнери ряду великих автомобільних компаній, які відзначилися провалом інноваційних моделей. Адже, як відомо, в автопромі не всі, що робиться – на краще. І такі автомобілі – наочна ілюстрація.
Після знайомства з оновленим Ford Focus RS один вітчизняний журналіст уїдливо зауважив, що незважаючи на «ін’єкцію адреналіну», даний автомобіль все одно залишився тим самим Focus з усіма наслідками, що випливають проблемами і спадковими вадами. Ні оновлений дизайн, ні новий двигун з поліпшеною трансмісією не принесли RS бажаною слави ні на європейському, ні на американському ринку. В результаті, автомобіль потрапив в список машин-невдах 2020 року. У США його і зовсім зняли з продажів на первинному ринку.
Автомобіль, який користується непоганою популярністю, але тільки на вторинному ринку. Ті, хто до недавнього часу наважувався брати Fusion Sport в первинному сегменті, дуже швидко прощалися зі своїм «щасливим придбанням». Власне, головне, що привертає увагу до автомобіля на вторинному ринку, це закономірно крихітні пробіги на одометрі. Ціна на машину також знаходиться в прийнятних межах.
Чим вище злетиш – тим болючіше впадеш. Дане правило найкраще на ринку автомобілів підтверджує преміальний Chevrolet Corvette C7, який є живим свідченням того, що далеко не кожна дорога машина володіє бездоганним рівнем якості і характеристиками, здатними повною мірою задовольнити запити цікавиться подібними речами публіки. У C7 все пішло в 2020 році настільки «кисло», що зовсім скоро автомобілів може не стати і на ринку Європи.
Не зміг в 2020 році похвалитися хорошими продажами і ось такий автомобіль середнього класу. До 2012 року Malibu випускався виключно під американський ринок. Однак не найвдаліші продажу на батьківщині змусили компанію шукати нові ринки збуту. На жаль і ах, свого щедрого претендента «Малібу» не зміг знайти ні в Європі, ні в Азії. Не допомогло моделі і оновлення минулого року. Хоча авто залишається на ринку, його за підсумками 12 місяців можна сміливо записувати в аутсайдери ринку.
Американський автопром в цілому переживає не найкращі часи. Найгірше для нього те, що «вітчизняні тази» в США не прагнуть купувати самі американці, коли є більш доступна і як правило менш ненажерлива альтернатива з Південної Кореї, Японії і навіть Китаю. Яскравим прикладом йде слави в 2020 році став Buick Regal TourX. Слава моделі, яка почала свою історію в далекому 1976 році, стрімко меркне. Машина не може похвалитися хорошими продажами, а на тлі відомих проблем минулого року вони впали ще більше.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment