Не за горами те майбутнє, коли автомобілістів почнуть змагатися не в потужності, економічності або більш виразному дизайні, а в кількості екранів в салоні. Така тенденція вже намітилася: згадаймо недавні шоу-кари, де під екрани нерідко відводиться вся передня панель.
Електричний кросовер Cadillac Lyriq, наприклад, міг похвалитися тачскріном на 33 дюйма. А днями Mercedes-Benz презентувала 56-дюймовий сенсорний автомобільний екран OLED.
В Samsung пішли ще далі запропонувавши футуристичний за сьогоднішніми мірками проект Digital Cockpit 2021. Великий екран сам по собі цілком реальний і сьогодні, а ось його функціонал викликає ряд питань. Поки це виглядає вельми складно і витратно, та й в плані безпеки більше питань, ніж відповідей.
Так що ж запропонували корейці? Ядро концепції – чотири основних дисплея: великий екран QLED на торпеді, трохи менш габаритний дисплей OLED на центральному тунелі, гігантський екран для задніх пасажирів і окремий екран для пішоходів.
У підголовника крісел вбудовані стереодинаміки – частина ігрового режиму.
Екраном оснастили навіть кермо. Вся електроніка може взаємодіяти зі смартфоном. Також тут є 5G, популярні водійські помічники і автопілот.
Базується нова концепція на передовій платформі, здатної підтримувати відразу шість екранів і 12 камер.
Глибокий рев мотора раніше сприймався як ознака статусу, але зараз він може обійтися водіям дорого.…
Експерти склали рейтинг десяти електромобілів, які визначили тенденції ринку 2025 року, і перше місце в…
Надійність залишається одним із ключових критеріїв при виборі автомобіля, тому експерти порталу TopSpeed склали новий…
Китайська Мережа якості автомобілів оприлюднила рейтинг найнадійніших автомобілів, що виробляються в Китаї, охопивши 175 бензинових…
Renault може повернути двигун внутрішнього згоряння у модель Megane. Про це повідомляють французькі медіа, зазначаючи,…
З 1 листопада на дорогах України знову діє звичний режим обмеження швидкості. Якщо влітку на…
Leave a Comment