В останні роки автомобілі з електричним приводом стають все популярнішими. Однак недавнє дослідження показує , що вони не такі вже й екологічні. Нову концепцію пропонує нідерландська компанія Lightyear, яка створила прототип автомобіля, здатного довше пересуватися без підзарядки за рахунок сонячної енергії і продуманої форми корпусу.
Зазвичай для збільшення автономності в електромобілях використовується стандартний підхід – збільшення ємності акумуляторів, що в підсумку призводить до обваження транспортного засобу. Можна задіяти композитні матеріали, що знижують вагу, але це значно збільшує вартість машини. За словами представників компанії Lightyear, вони створили найбільш енергоефективний п’ятимісний автомобіль в світі.
Електрокар Lightyear One отримав незвичайну видовжену конструкцію, що дозволило встановити на дах сонячну панель. Разом з відмінною аеродинамікою і рекордним коефіцієнтом лобового опору (0,20) це дає 60 км пробігу без додаткової підзарядки. Розробники врахували досвід існуючих електрокарів, встановивши невеликий акумулятор і корпус з легких матеріалів.
Повідомляється, що всі ці показники роблять його в два рази ефективніші будь-якого іншого електромобіля, дозволяючи проїхати в значно більшу відстань без необхідності підзарядки.
Точної інформації про терміни виходу на ринок і технічних характеристиках електрокара поки немає.
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Leave a Comment