Nissan Leaf став найпопулярнішим електрокаром в Україні. Тепер з’ясувалося, що автомобіль не такий вже ідеальний.
У своєму блозі на сайті Clean Technica американка Дженніфер Сенсібіо розповіла про досвід експлуатації електрокара Nissan Leaf.
Власниця електрокара розповіла, що серйозні проблеми з автомобілем з’явилися вже через 2,5 року після покупки. Leaf другого покоління почав розсипатися в прямому сенсі. В автомобілі з’явилися як дрібні несправності, так і серйозні поломки. На той момент, пробіг електрокара становив всього 106тис.км.
За словами Дженніфер Сенсібіо, на пробігу в кілька десятків кілометрів електрокару потрібна була перша допомога механіків. Коли пробіг перевалив за 100 км. ситуація набула масштабів катастрофи.
Дженніфер Сенсібіо поділила проблеми свого авто на три категорії: дрібниці, поломки середнього ступеня і серйозні проблеми.
До першої категорії власниця віднесла деградацію батареї – 14% за 2,5 років експлуатації. Після закінчення гарантійного терміну, на передніх дверях зламалися ручки – при відкритті вони відриваються разом з кріпленнями.
До другої категорії потрапила поломка електрозамку задніх дверей, несправність ременів безпеки, періодичний відмову бортового акумулятора запускати автомобіль при низьких температурах.
Серйозними поломками Дженніфер Сенсібіо назвала вихід з ладу шарнірів рівних кутових швидкостей. Вони ламалися двічі – на пробігу в 95 і 105тис.км.
Після такого сумного досвіду експлуатації електрокара Nissan Leaf, Дженніфер Сенсібіо планує «пересісти» на Tesla Model 3.