Підрозділ комерційних автомобілів Geely, Farzion, почало продавати FX в Китаї, цікаву суміш позашляховика і пікапа. Створений на основі позашляховика Geely Boyue, Farzion FX має додаткову довжину в задній частині автомобіля, що забезпечує невеликий вантажний лоток замість традиційного багажника.
За ціною від 126 900 юанів (біля 600 тис гривень) кросовер-пікап розрахований в першу чергу на п’ятьох пасажирів і їх багаж, а задній відсік оснащений закриваються кришкою з псевдо-дерев’яною обшивкою для багажу. Малоймовірно, що китайці будуть встановлювати тент в невеликий лоток і класти туди свої інструменти, враховуючи, що довжина платформи становить всього 1 125 мм, ширина – 1 230 мм, а вантажопідйомність – 540 кг.
Geely Farzion FX має розміри 4 905 мм в довжину і 1 831 мм в ширину, аналогічні габаритам Toyota LandCruiser Prado, але не такі великі, як, наприклад, Ford Ranger з подвійною кабіною, довжина якого становить 5 446 мм, ширина 1 977 мм.
Ідея комфортабельного і вишуканого пікапа, придатного для сімейного відпочинку, підтримується провідними світовими брендами: найближчим часом Hyundai випустить в США власний варіант у вигляді компактного пікапа Santa Cruz. При цьому монококовиє опори і незалежна задня підвіска Geely Farzion FX, успадковані від позашляховика-донора, не дозволять вантажівці нести навантаження в одну тонну, яку очікують багато покупців. Те ж саме і з Hyundai Santa Cruz.
Буксировочна здатність нового пікапа буде набагато нижче середнього рівня, враховуючи, що Farzion FX приводиться в рух невеликим 1,8-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом і потужністю 186 кінських сил.
Кабіна позашляховика оснащена сучасною панеллю приладів з вбудованим сенсорним екраном для інформаційно-розважальної системи і акуратно організованими під ним елементами управління. Також є частково цифрова приладова панель, багатофункціональне рульове колесо з плоским дном і перемикач режимів руху.
Geely – велика автомобільна компанія з глобальними ресурсами і виробничими можливостями, що володіє достатньою різноманітністю продукції, щоб продовжити випробування нестандартної продукції. Китайський автогігант володіє Volvo, Lotus, Proton і декількома іншими брендами. У той час як гібрид позашляховика з пікапом, можливо, не є «святим Граалем», який прагнуть завоювати китайські бренди, цей «незграбний» дизайн демонструє готовність Geely розсунути межі нових концепцій і дизайнів автомобілів.
В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…
Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…
Компанія Volkswagen припинила виробництво моделі Scirocco у 2017 році, так і не запланувавши для нього…
Заправка автомобіля – одна з головних статей витрат під час експлуатації машини, оснащеної ДВЗ. Сьогодні…
Наприкінці цього року Skoda має намір представити компактний електричний кросовер під назвою Elroq. Його прототипи…
Минулий рік ознаменувався для Hyundai прем'єрою його великого кросовера Santa Fe, який отримав більш строгий…
Leave a Comment