Практичний кожен, незалежно від того, сидів він за кермом чи ні, чув про існування ” мертвих зон “. Як правило, коли мова йде про “мертвих” або ж “сліпих зон”, всі уявляють собі фури. При цьому на легкових автомобілях є аналогічні мертві зони, які нерідко призводять до ДТП.
Що таке “мертва зона”
Якщо по-простому, то це ділянка дороги, який водій не бачить через конструктивні особливості автомобіля. А ось тепер варто розібратися, які особливості в конструкції автомобіля впливають на появу “мертвих зон”.
Передні стійки. Створюють одну з найменших “сліпих зон”, яка може “поглинути” максимум пішохода.
Праве дзеркало. Найбільша “сліпа зона” для водія, так як воно розташоване максимально далеко від водійського сидіння і дає мінімальний кут огляду. У деяких країнах в ПДР навіть є пункт про необхідність повороту голови при перестроюванні направо.
Поворот голови. Саме банальна уважність і зайва обережність дозволять уникнути інцидентів з “мертвими зонами”. Якщо секунду назад ви бачили авто, а під час перестроювання воно зникло, то швидко поверніть голову і перевірте ситуацію на дорозі.
Додаткові дзеркала. Так, майже в будь-якому автомагазині продаються спеціальні асферичні дзеркала різних форм і розмірів, які кріпляться на звичайне дзеркало. Вони допомагають розширити кут огляду дзеркал по максимуму, але все одно не є 100% гарантією.
Асистенти допомоги при перестроюванні. Як правило, на сучасних автомобілях такий датчик йде навіть на відносно дешевих моделях. Він реагує на рух в “сліпій зоні” автомобіля, після чого загоряється спеціальний індикатор в самому дзеркалі заднього виду, який попереджає водія про потенційну небезпеку. Для старіших моделей такі датчики можна встановити самостійно, купивши універсальні набори.
Камери кругового огляду. Недешева система, яка зустрічається тільки в преміальних автомобілях і деяких бізнес-седанах. Подібна система досить зручна при паркуванні, але от у випадку з рухом по трасі, її корисність зводиться практично до нуля.
Є умовні схематичні позначення, які непогано вивчити перед виїздом на дорогу. При цьому варто пам’ятати, що в кожному авто “сліпі зони” будуть відчуватися по-різному, тому в виявленні “мертвих зон” свого і чужих авто допоможе тільки практика.
У 2026 модельному році частина версій Ford Escape перейде на гібридну силову установку за замовчуванням.…
Toyota давно зарекомендувала себе як виробник неймовірно надійних автомобілів, і значну роль у цьому відіграють…
Минулої осені Dacia та Renault представили новий кросовер Bigster. Машина виявилася родичем бестселера Duster і…
З того часу, як Toyota представила зовсім нове покоління кросовера RAV4, минуло менше місяця, і…
Ринок електромобілів в Україні стрімко розвивається, і це вже стало помітно. Аналітики Інституту досліджень авторинку…
Міністерство розвитку громад і територій оголосило про початок перевірок водіїв за оновленими правилами. Для цього…
Leave a Comment