Авто

Експерти розповіли, як вибрати автомобіль при покупці

Фахівцям було поставлено питання, які критерії б/у автомобіля роблять його ідеальним для покупки на їхню думку. На вибір пропонувалося дев’ять варіантів відповіді. Учасники могли вибрати відразу три пункти.

Так, більша частина респондентів вважає, що ідеальний автомобіль продається після 1-2 власників. Цей варіант вибрало 66,67% опитаних. На другому місці за відповідями – пробіг до 100 тисяч кілометрів пробігу і чиста історія експлуатації – по 45,45%.

Далі йде вік 3-5 років (33,33%) і доглянутий, непрокуренний салон (24,24%). За 12,12% голосів було віддано на користь покупки у офіціалів з гарантією і наявності планового ТО перед продажем.

Ще 9,09% опитаних дивляться на вартість запчастин, 3,03% – на зимову гуму в подарунок.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-5 зимових помилок водіїв, які коштують дорого

Зимова експлуатація автомобіля вимагає особливої уваги, адже навіть досвідчені водії часто допускають типові помилки, які…

13.11.2025

Чого не слід робити, якщо вам виписують штраф

Майже кожен український водій бодай раз у житті стикався з поліцейським протоколом. Дехто намагається продемонструвати…

13.11.2025

Наступник BMW X4 стане сенсацією: iX4 шокує своїм дизайном і можливостями

BMW продовжує рух у напрямку електрифікації, хоча не поспішає повністю відмовлятися від класичних двигунів внутрішнього…

13.11.2025

Як безпечно мити двигун: поради для збереження електроніки

Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…

13.11.2025

Наступник Pajero Sport стане флагманом SUV-лінійки Mitsubishi

Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…

13.11.2025

Nissan випустить новий універсал на базі Dacia Jogger

Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…

13.11.2025