Підрозділ комерційних автомобілів Geely, Farzion, почало продавати FX в Китаї, цікаву суміш позашляховика і пікапа. Створений на основі позашляховика Geely Boyue, Farzion FX має додаткову довжину в задній частині автомобіля, що забезпечує невеликий вантажний лоток замість традиційного багажника.
За ціною від 126 900 юанів (біля 600 тис гривень) кросовер-пікап розрахований в першу чергу на п’ятьох пасажирів і їх багаж, а задній відсік оснащений закриваються кришкою з псевдо-дерев’яною обшивкою для багажу. Малоймовірно, що китайці будуть встановлювати тент в невеликий лоток і класти туди свої інструменти, враховуючи, що довжина платформи становить всього 1 125 мм, ширина – 1 230 мм, а вантажопідйомність – 540 кг.
Geely Farzion FX має розміри 4 905 мм в довжину і 1 831 мм в ширину, аналогічні габаритам Toyota LandCruiser Prado, але не такі великі, як, наприклад, Ford Ranger з подвійною кабіною, довжина якого становить 5 446 мм, ширина 1 977 мм.
Ідея комфортабельного і вишуканого пікапа, придатного для сімейного відпочинку, підтримується провідними світовими брендами: найближчим часом Hyundai випустить в США власний варіант у вигляді компактного пікапа Santa Cruz. При цьому монококовиє опори і незалежна задня підвіска Geely Farzion FX, успадковані від позашляховика-донора, не дозволять вантажівці нести навантаження в одну тонну, яку очікують багато покупців. Те ж саме і з Hyundai Santa Cruz.
Буксировочна здатність нового пікапа буде набагато нижче середнього рівня, враховуючи, що Farzion FX приводиться в рух невеликим 1,8-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом і потужністю 186 кінських сил.
Кабіна позашляховика оснащена сучасною панеллю приладів з вбудованим сенсорним екраном для інформаційно-розважальної системи і акуратно організованими під ним елементами управління. Також є частково цифрова приладова панель, багатофункціональне рульове колесо з плоским дном і перемикач режимів руху.
Geely – велика автомобільна компанія з глобальними ресурсами і виробничими можливостями, що володіє достатньою різноманітністю продукції, щоб продовжити випробування нестандартної продукції. Китайський автогігант володіє Volvo, Lotus, Proton і декількома іншими брендами. У той час як гібрид позашляховика з пікапом, можливо, не є «святим Граалем», який прагнуть завоювати китайські бренди, цей «незграбний» дизайн демонструє готовність Geely розсунути межі нових концепцій і дизайнів автомобілів.