Топ-5 вживаних кросоверів з найбільш довговічною підвіскою (фото)

1
4086

Більшість сучасних кросоверів призначені для поїздок по місту. Однак, є приємні винятки. Пропонуємо вашій увазі ТОП-5 б/в кросоверів з самою довговічною підвіскою. Вони не боятися поганих доріг.

5. Hyundai Santa Fe (2006-2012)

Середньорозмірний кросовер Hyundai Santa Fe другого покоління відрізняється довговічною підвіскою. Єдина проблема може бути з передніми стійками. У лінійку двигунів входять п’ять надійних бензинових і дизельних агрегатів.

4. Suzuki Grand Vitara

Кросовер Suzuki Grand Vitara випускали в 1997-2014 роках. Він зарекомендував себе надійним повнопривідним позашляховиком з довговічною ходовою частиною, який відмінно справляється з поганими дорогами. З недоліків – висока витрата палива (адже це машина з повним приводом) і застарілий дизайн.

3. Subaru Forester третього покоління

Повнопривідний кросовер Subaru Forester третього покоління випускали з 2007 по 2012 рік. У лінійку двигунів входять три бензинових агрегати й один дизель. Атмосферні мотори 2.0 і 2.5 серії EJ входять до числа найнадійніших серед інших агрегатів аналогічного об’єму. Коробки передач – М5 і А4. Підвіска і рульове не викликають нарікань.

2. Renault Duster

Renault Duster першого покоління з’явився в 2011 році. Він швидко став одним з лідерів свого сегмента. Підвіска проста і надійна. Але чим частіше виїжджаєш на бездоріжжя, тим менше прослужить кардан. Це все-таки кросовер, а не позашляховик. Завдяки високому кліренсу Duster добре себе показує на поганих дорогах, особливо якщо мова йде про версії з повним приводом.

1. Toyota RAV4 третього покоління

Toyota RAV4 третього покоління з’явився в 2005 році. Цей компактний кросовер має міцну підвіску, у якій мало вразливих місць. Ресурс двигунів досягає 300 000 км.

ДЖЕРЕЛОtoday.ua
Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

1 коментар

  1. Фигня это все….Да Тойота и Дастер заслуживают звание долговечности. Остальные НЕТ … в Субару сайлентблоки рычагов “ходят” не более 6000-8000 км . стойки сиабилизаторов ДО 25 тыс. !!! В Сузуки тоже рычаги НЕ блещут долговечностью, да и наконечники рулевых тяг тоже….У Санта-Фе все более менее “сбито” , НО и здесь не без проблем – стойки стабилизаторов долго не живут !

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.