Якщо постійно їздити “сухим”, проблеми з бензонасосом автомобілю гарантовані.
Деякі водії не дуже турбуються, коли на панелі приладів спалахує контрольна лампа низького рівня палива. Вони вважають, що можуть спокійно їхати далі, адже паливо “все одно ще є”. Однак, так можна знайти масу неприємних пригод і для себе, і для машини.
Найбільшої шкоди “сухий” бак завдає паливному насосу. Його можна просто спалити. Замість того, щоб всмоктувати паливо, насос всмоктує повітря. В результаті механізм перегрівається, адже він розрахований на охолодження паливом, а не гарячим повітрям.
Звичайно, якщо паливний насос короткочасно всмоктує повітря, з ним навряд чи щось трапиться. Однак, він вийде з ладу, якщо бак буде регулярно “обсихати”, а також при агресивній манері водіння.
Крім того, можуть виникнути проблеми з запалюванням, що призведе до того, що двигун буде “троїти” (“миссингу”). В цьому випадку мотор взагалі може стихнути. Все це збільшує ризик ДТП.
Якщо двигун буде працювати на мінімальному рівні палива в баку, то в паливний насос потрапить осад. В результаті засмітиться паливний фільтр.
Якщо ви пару разів не встигли вчасно заправити свого “залізного коня” – в цьому немає нічого страшного. Але якщо постійно їздити “сухим”, проблеми з бензонасосом гарантовані.