Мало хто знає, що «підводні камені», приховані у вживаних покришках, можуть бути навіть «гостріше», ніж у самої машини, в комплекті з якою вони йдуть. Чим небезпечна стара гума насправді.
По-перше, трирічні, чотирирічні або більш «вікові шини» – це завжди «кіт в мішку». Того, що вони дійсно можуть бути в хорошому стані, звичайно, виключати, не можна, але навіть в цьому випадку не варто покладатися на них так само, як на нові, які тільки що купили в магазині.
По-друге, слід пам’ятати, що навіть незважаючи на всі стандарти, свої властивості вони втрачають вже на третій рік після початку експлуатації.
По-третє, скорочувати «життя» шин можуть і інші, не настільки очевидні, на перший погляд, чинники. Наприклад, яскраве сонце, вода і реагенти. Захиститися від них можна за допомогою спеціальних аерозолів або так званих «кондиціонерів для шин», що перешкоджають розсиханню і хімічному руйнуванню гуми.
Крім того, на стан гуми, безумовно, впливає її експлуатація і зберігання. Активна їзда з різкими прискореннями і гальмуваннями, на перекаченних і недокачаних шинах, по розбитому асфальту і бездоріжжю неминуче веде до скорочення реального терміну служби шин і швидкої необхідності їх заміни.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment