Мало хто знає, що «підводні камені», приховані у вживаних покришках, можуть бути навіть «гостріше», ніж у самої машини, в комплекті з якою вони йдуть. Чим небезпечна стара гума насправді.
По-перше, трирічні, чотирирічні або більш «вікові шини» – це завжди «кіт в мішку». Того, що вони дійсно можуть бути в хорошому стані, звичайно, виключати, не можна, але навіть в цьому випадку не варто покладатися на них так само, як на нові, які тільки що купили в магазині.
По-друге, слід пам’ятати, що навіть незважаючи на всі стандарти, свої властивості вони втрачають вже на третій рік після початку експлуатації.
По-третє, скорочувати «життя» шин можуть і інші, не настільки очевидні, на перший погляд, чинники. Наприклад, яскраве сонце, вода і реагенти. Захиститися від них можна за допомогою спеціальних аерозолів або так званих «кондиціонерів для шин», що перешкоджають розсиханню і хімічному руйнуванню гуми.
Крім того, на стан гуми, безумовно, впливає її експлуатація і зберігання. Активна їзда з різкими прискореннями і гальмуваннями, на перекаченних і недокачаних шинах, по розбитому асфальту і бездоріжжю неминуче веде до скорочення реального терміну служби шин і швидкої необхідності їх заміни.
Відомий американський Автомеханік Скотті Кілмер закликав водія постійно стежити за технічним станом автомобіля. Серед іншого,…
Ferrari 296 GTB став першим дорожнім суперкаром італійської марки з двигуном V6, оскільки раніше аналогічний…
Два тижні тому компанія Mitsubishi показала, як зміниться її позашляховик Pajero Sport (на деяких ринках…
Sportage залишається найпопулярнішою моделлю у SUV-лінійці південнокорейського автовиробника Kia. Автомобіль, який пережив зміну поколінь у…
Культовий американський понікар Ford Mustang може стати седаном. Відсвяткував у 2024 році свій черговий ювілей…
Рідкісні знахідки так званих «капсул часу» привертають чимало уваги з боку користувачів інтернету, особливо коли…
Leave a Comment