Car tires covered with snow on winter road through forest.
Мало хто знає, що «підводні камені», приховані у вживаних покришках, можуть бути навіть «гостріше», ніж у самої машини, в комплекті з якою вони йдуть. Чим небезпечна стара гума насправді.
По-перше, трирічні, чотирирічні або більш «вікові шини» – це завжди «кіт в мішку». Того, що вони дійсно можуть бути в хорошому стані, звичайно, виключати, не можна, але навіть в цьому випадку не варто покладатися на них так само, як на нові, які тільки що купили в магазині.
По-друге, слід пам’ятати, що навіть незважаючи на всі стандарти, свої властивості вони втрачають вже на третій рік після початку експлуатації.
По-третє, скорочувати «життя» шин можуть і інші, не настільки очевидні, на перший погляд, чинники. Наприклад, яскраве сонце, вода і реагенти. Захиститися від них можна за допомогою спеціальних аерозолів або так званих «кондиціонерів для шин», що перешкоджають розсиханню і хімічному руйнуванню гуми.
Крім того, на стан гуми, безумовно, впливає її експлуатація і зберігання. Активна їзда з різкими прискореннями і гальмуваннями, на перекаченних і недокачаних шинах, по розбитому асфальту і бездоріжжю неминуче веде до скорочення реального терміну служби шин і швидкої необхідності їх заміни.
Porsche представила інтер'єр електричного кросовера Cayenne перед його прем'єрою. Дисплеї приладової панелі та мультимедійної системи…
Нічна їзда в Україні часто стає випробуванням і для автомобіля, і для водія, адже більшість…
Лінійка позашляховиків Toyota традиційно асоціюється з моделями Land Cruiser, які відомі своїми розмірами, надійністю та…
Верховна Рада готує жорсткі нововведення для власників гучних автомобілів та мотоциклів. У парламенті зареєстровано законопроєкт…
Зимова зупинка автомобіля - поширене явище серед українських водіїв, але воно несе чимало ризиків для…
ТОП-5 моделей зимних шин по тестам 2025 года С наступлением холодного периода автолюбители все активнее…
Leave a Comment