Car tires covered with snow on winter road through forest.
Мало хто знає, що «підводні камені», приховані у вживаних покришках, можуть бути навіть «гостріше», ніж у самої машини, в комплекті з якою вони йдуть. Чим небезпечна стара гума насправді.
По-перше, трирічні, чотирирічні або більш «вікові шини» – це завжди «кіт в мішку». Того, що вони дійсно можуть бути в хорошому стані, звичайно, виключати, не можна, але навіть в цьому випадку не варто покладатися на них так само, як на нові, які тільки що купили в магазині.
По-друге, слід пам’ятати, що навіть незважаючи на всі стандарти, свої властивості вони втрачають вже на третій рік після початку експлуатації.
По-третє, скорочувати «життя» шин можуть і інші, не настільки очевидні, на перший погляд, чинники. Наприклад, яскраве сонце, вода і реагенти. Захиститися від них можна за допомогою спеціальних аерозолів або так званих «кондиціонерів для шин», що перешкоджають розсиханню і хімічному руйнуванню гуми.
Крім того, на стан гуми, безумовно, впливає її експлуатація і зберігання. Активна їзда з різкими прискореннями і гальмуваннями, на перекаченних і недокачаних шинах, по розбитому асфальту і бездоріжжю неминуче веде до скорочення реального терміну служби шин і швидкої необхідності їх заміни.
Mazda 3 першого покоління, попри вік, залишається популярною на українському ринку. Водночас у цієї моделі…
З настанням літа багато українських автомобілістів стикаються з проблемою спеки: салон авто, залишеного під прямими…
Багато водіїв в Україні, отримавши постанову чи протокол від патрульної поліції, не вчитуються у зміст…
В інтернеті можна знайти безліч відгуків про китайські двигуни. Одні користувачі скаржаться, що мотори виходять…
Спортивний Porsche Taycan Turbo GT знову став рекордсменом серед серійних електрокарів. Слідом за Німеччиною і…
Останнім часом в Україні активно поширюються чутки про масові штрафи для водіїв за використання застарілих…
Leave a Comment