Categories: Авто

Що буде якщо не прогрівати взимку АКПП

Share

Більшість автомобілістів знають, що взимку потрібно прогрівати двигун. Але далеко не всі знають, що потрібно ще й прогрівати АКПП. Сьогодні ми розповімо, чому потрібно гріти гідромеханічну АКПП.

Гідромеханіка з 1980-х років

До цих пір можна побачити на деяких автомобілях коробки з гідравлічно-вакуумним керуванням і звичайним механічним регулятором тиску. Швидкість включення передач регулюється за рахунок підбору перерізів каналів і енергії гідроакумуляторів.

Це надійні коробки, але взимку вони можуть погано працювати через надто густе масло і через сильний зносу. До повного прогріву можливі жорсткі перемикання або зависання на одній передачі.

У деяких старих коробок можна поламати маслонасос при прогазовках на холодній коробці.

Стара гідромеханіка з електронним управлінням

Найчастіше зараз зустрічаються електроннокеровані «автомати» з використанням тільки on / off-соленоїдів і механічним приводом селектора.

Це прості і надійні коробки, але через постійну експлуатації без прогріву у них можуть бути такі ж проблеми, як у «класики». Вони чутливі до зміни в’язкості масла, але трохи виручають «розумні» блоки управління.

Гідромеханіка з одним лінійним соленоідом

Такі коробки дуже добре захищають себе від проблем при роботі з в’язким маслом в холодну погоду. Проте, прогрівати їх теж потрібно. В іншому випадку пошкодиться механічна частина і гідравліка. Особливо це стосується старих коробок, і в тому випадку, якщо масло давно не міняли.

Врахуйте, що холодні старти сильно перевантажують лінійний соленоїд регулювання тиску.

Сучасні гідромеханічні коробки

В останні роки автовиробники перейшли на соленоїди зі змінним потоком. Найскладніші конструкції – керовані соленоїди з підпружиненим клапаном. Вони не тільки складні, але і швидко зношуються. Проте, американський концерн General Motors любить такі конструкції.

«Складні» соленоїди характерні для шестиступінчастих «автоматів». У деяких випадках для скорочення проводки плати управління переносять всередину коробки.

Коли «складні» соленоїди зношені, коробка, особливо взимку, починає погано виконувати свої функції. Відбувається швидкий процес її руйнування.

Підведемо підсумок

Водії, які їздять на автомобілях з сучасними «автоматами», довго не помічають, що почалися проблеми. Коли вони це розуміють, то уже пізно. Доводиться в кращому випадку викладати гроші на ремонт, а в гіршому – купувати нову коробку.

Старі «автомати» мають більш виражені симптоми, але вони витриваліші, в тому числі при низьких температурах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025