Categories: Авто

Що буде якщо не прогрівати взимку АКПП

Share

Більшість автомобілістів знають, що взимку потрібно прогрівати двигун. Але далеко не всі знають, що потрібно ще й прогрівати АКПП. Сьогодні ми розповімо, чому потрібно гріти гідромеханічну АКПП.

Гідромеханіка з 1980-х років

До цих пір можна побачити на деяких автомобілях коробки з гідравлічно-вакуумним керуванням і звичайним механічним регулятором тиску. Швидкість включення передач регулюється за рахунок підбору перерізів каналів і енергії гідроакумуляторів.

Це надійні коробки, але взимку вони можуть погано працювати через надто густе масло і через сильний зносу. До повного прогріву можливі жорсткі перемикання або зависання на одній передачі.

У деяких старих коробок можна поламати маслонасос при прогазовках на холодній коробці.

Стара гідромеханіка з електронним управлінням

Найчастіше зараз зустрічаються електроннокеровані «автомати» з використанням тільки on / off-соленоїдів і механічним приводом селектора.

Це прості і надійні коробки, але через постійну експлуатації без прогріву у них можуть бути такі ж проблеми, як у «класики». Вони чутливі до зміни в’язкості масла, але трохи виручають «розумні» блоки управління.

Гідромеханіка з одним лінійним соленоідом

Такі коробки дуже добре захищають себе від проблем при роботі з в’язким маслом в холодну погоду. Проте, прогрівати їх теж потрібно. В іншому випадку пошкодиться механічна частина і гідравліка. Особливо це стосується старих коробок, і в тому випадку, якщо масло давно не міняли.

Врахуйте, що холодні старти сильно перевантажують лінійний соленоїд регулювання тиску.

Сучасні гідромеханічні коробки

В останні роки автовиробники перейшли на соленоїди зі змінним потоком. Найскладніші конструкції – керовані соленоїди з підпружиненим клапаном. Вони не тільки складні, але і швидко зношуються. Проте, американський концерн General Motors любить такі конструкції.

«Складні» соленоїди характерні для шестиступінчастих «автоматів». У деяких випадках для скорочення проводки плати управління переносять всередину коробки.

Коли «складні» соленоїди зношені, коробка, особливо взимку, починає погано виконувати свої функції. Відбувається швидкий процес її руйнування.

Підведемо підсумок

Водії, які їздять на автомобілях з сучасними «автоматами», довго не помічають, що почалися проблеми. Коли вони це розуміють, то уже пізно. Доводиться в кращому випадку викладати гроші на ремонт, а в гіршому – купувати нову коробку.

Старі «автомати» мають більш виражені симптоми, але вони витриваліші, в тому числі при низьких температурах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024