У світовому автопромі все більше уваги приділяють досвіду китайських виробників, і навіть Tesla вчиться у них. Джон Макніл, колишній керівник продажів Tesla, розповів, що компанія вивчала китайські електромобілі, щоб перейняти ефективні рішення і зробити свої моделі доступнішими та масовими.
Одним із головних уроків стала уніфікація деталей між моделями. Наприклад, у Tesla Model 3 та Model Y до 75% компонентів спільні, що прискорює виробництво та знижує витрати. Китайські бренди, як BYD, пішли ще далі: однакові мотори, теплові насоси та дроти використовуються в різних моделях, що спрощує виробництво та обслуговування.
Для порівняння, у Toyota навіть другорядні елементи відрізняються між моделями, що ускладнює виробництво і збільшує витрати.
Глибока уніфікація деталей – це стратегія для швидко зростаючих компаній, яка дозволяє масштабувати виробництво і утримувати конкурентні ціни. Tesla, BYD та Rivian активно використовують цей підхід, проектуючи та виробляючи ключові компоненти самостійно.
Сучасний автопром прагне максимально уніфікувати внутрішні частини автомобілів, не втрачаючи якість і стиль. Китайські виробники задають темп, а світові лідери уважно переймають їхні методи, щоб залишатися конкурентними на ринку електромобілів.
Незважаючи на появу електричного хетчбека Renault Megane E-Tech Electric, французький виробник, схоже, не планує відмовлятися…
Експерти страхової компанії MotorEasy разом із порталом WhatCar проаналізували надійність автомобілів бізнес-класу і визначили моделі,…
Mercedes-Benz продовжує підготовку до дебюту нового покоління компактного кросовера GLA. Нещодавно прототип моделі помітили на…
Поки деякі автовиробники втрачають позиції на ринку електромобілів, Skoda впевнено нарощує оберти. Вона успішно продає…
Зупинку поліцією зустрічають майже всі водії, але не всі знають свої права. Іноді поліція перевищує…
WD-40 часто вважають універсальним засобом, і він дійсно є популярним серед водіїв. Його застосовують для…
Leave a Comment