Categories: Авто

Які нові авто до $10 тисяч можна купити в Україні

Незважаючи на те, що усі, кому не лінь, стверджують, про те що авто в Україні це розкіш, українці мають можливість придбати новий автомобіль менше, ніж за 10 тисяч доларів.

Це цілком пристойні моделі, з непоганою комплектацією, навіть з АКПП, і не тільки китайського виробництва. AUTO-Consulting вибрав найпопулярніші.

Недорого – зовсім не означає погано. Адже масові бюджетні моделі знаходяться серед найпопулярніших не тільки через доступні ціни. За даними AUTO-Consulting, сьогодні нових бюджетних автомобілів Low Cost на вітчизняному ринку майже 55%. І, до речі, в порівнянні з минулим роком, бюджетний сегмент виріс більше, ніж на 1,5%. Зрозуміло, що в різних класах легкових авто різний бюджет, тому до уваги брались моделі вартістю приблизно до 250 тис. грн.

Найдоступнішим новим автомобілем сьогодні є Renault Sandero.

Цей хетчбек В-класу пропонується за ціною від 218 900 грн. З бензиновим мотором об’ємом 1 л потужністю 73 к.с. і 5МКПП, але зараз у наявності є лише моделі за ціною від 248 900 грн.

Схожа ситуація з Renault Logan. За програмою Renault Bonus його ціна стартує з 232 900 грн. При звичайній купівлі з 1-літровим бензиновим мотором потужністю 73 к.с. і 5МКПП – 262 900 грн. за моделі 2019 р.в..

Узбецький хетчбек А-класу Ravon R2 вартує від 235 200 грн.

Він комплектується бензиновим 1,2-літровим мотором потужністю 85,5 к.с. і 4АКПП. Так – за такі гроші вже пропонується коробка-автомат. І Ravon R2 є найдоступнішим в Україні автомобілем з АКПП.

Російську Lada Granta можна придбати від 238 880 грн. за автомобіль з 1,6-літровим бензиновим мотором потужністю 87 к.с. і 5 МКПП.

Від 239 600 пропонується узбецький седан Ravon Nexia R3.

Це – спецціна на моделі 2019 р.в. з 1,5-літровим бензиновим мотором потужністю 106 к.с. і 5МКПП.

Від 240 600 пропонується ще один узбецький седан – Ravon R4.

У нього такий же мотор і трансмісія, але більш сучасний дизайн.

Якщо підбити підсумки, можна констатувати, що серед найдоступніших моделей, які продаються в Україні, немає жодної з дизельним мотором. Дві моделі мають АКПП. Усі бюджетні авто поміщаються в А, В і С класи. І це – седани і хетчбеки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що приховує Toyota Camry після 150 тисяч кілометрів пробігу

Toyota Camry багато років вважається символом надійності та довговічності, проте навіть цей седан має слабкі…

01.11.2025

Кіберспорт: новий вид спорту цифрової ери

Кіберспорт давно перестав бути лише дитячим захопленням - сьогодні це повноцінна індустрія, що стрімко розвивається.…

01.11.2025

Топ-5 кросоверів, які розчарували у 2025 році

Сьогодні кросовери схожі на смартфони: вони у всіх, виглядають подібно, але не завжди виправдовують свою…

01.11.2025

Чи обов’язково зупинятися на жезл поліцейського: що треба знати водіям

Багато водіїв досі вважають, що поліцейський може зупиняти автомобіль лише маханням жезлом, проте це помилка,…

01.11.2025

Названо найпроблемніші автомобілі 2025 року

У 2025 році закордонні експерти провели масштабне дослідження, щоб визначити, які автомобілі доставляють найбільше проблем…

01.11.2025

Honda готує новий компактний кросовер для розвиваючих ринків

Honda продовжує зміцнювати свої позиції на ринках, що розвиваються, і готує новий компактний кросовер початкового…

01.11.2025