Заступник головного редактора Top Gear Джек Рікс 14 листопада опублікував у своєму «Твітері» фотографії ключа від нового італійського спорткара Ferrari Roma. Дизайн ключа сподобався не всім.

https://twitter.com/jack_rix/status/1194954968807198722?s=20

Реклама

Згідно авторської ідеї, аксесуар замислювався простим, зручним і лаконічним, але при цьому здатним підкреслити індивідуальність власника. Як видно на знімках, ключ займає половину долоні, на одній його стороні зображена емблема Ferrari (прапор Італії, кінь і назва марки на жовтому тлі), а на іншій, виконаної зі шкіри, знаходяться дві кнопки для відкриття і блокування дверей автомобіля.

У коментарях користувачі «Твітера» засумнівалися в тому, що такий дизайн підходить статусу власників Ferrari. На думку багатьох, ключ виглядає занадто дешевим і нагадує магніт на холодильник, брелок або запальничку з газетного кіоску.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!