Заступник головного редактора Top Gear Джек Рікс 14 листопада опублікував у своєму «Твітері» фотографії ключа від нового італійського спорткара Ferrari Roma. Дизайн ключа сподобався не всім.
New Ferrari key… way more visible when you drop it in the bowl on the way in pic.twitter.com/3BOzGkCmy2
— Jack Rix (@jack_rix) November 14, 2019
Згідно авторської ідеї, аксесуар замислювався простим, зручним і лаконічним, але при цьому здатним підкреслити індивідуальність власника. Як видно на знімках, ключ займає половину долоні, на одній його стороні зображена емблема Ferrari (прапор Італії, кінь і назва марки на жовтому тлі), а на іншій, виконаної зі шкіри, знаходяться дві кнопки для відкриття і блокування дверей автомобіля.
У коментарях користувачі «Твітера» засумнівалися в тому, що такий дизайн підходить статусу власників Ferrari. На думку багатьох, ключ виглядає занадто дешевим і нагадує магніт на холодильник, брелок або запальничку з газетного кіоску.